Przetargi.pl
Budowa hali sportowej z antresolą widowiskową jednokondygnacyjną z zapleczem dwukondygnacyjnym i łącznikiem komunikacyjnym, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach opisanych na mapie i w ewidencji gruntów jako numery 78, 79, 194 w mieście Izbica Kujawska przy ulicy Nowomiejskiej 5

Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, ul. Piłsudskiego 32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2865009 , fax. 054 2865009 wew. 14
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Izbicy Kujawskiej
    ul. Piłsudskiego 32 32
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2865009, fax. 054 2865009 wew. 14
    REGON: 00052945600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugim-izbicakuj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej z antresolą widowiskową jednokondygnacyjną z zapleczem dwukondygnacyjnym i łącznikiem komunikacyjnym, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach opisanych na mapie i w ewidencji gruntów jako numery 78, 79, 194 w mieście Izbica Kujawska przy ulicy Nowomiejskiej 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Budowa hali sportowej z antresolą widowiskową jednokondygnacyjną z zapleczem dwukondygnacyjnym i łącznikiem komunikacyjnym, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, na działkach opisanych na mapie i w ewidencji gruntów jako numery 78, 79, 194 w mieście Izbica Kujawska przy ulicy Nowomiejskiej 5. 2. Obiekt - hala sportowa jednokondygnacyjna z dwukondygnacyjnym zapleczem socjalnym i antresolą widowiskową. Budynek nie podpiwniczony wolnostojący w kształcie prostokąta o wymiarach 55 metrów długości i szerokości 19,20 metrów, o powierzchni użytkowej 1121,43 m 2 , kubaturze 10968,00 m 3 , powierzchnia zabudowy 1081 m 2 . Budynek wyposażony będzie w instalację ciepłej i zimnej wody, kanalizację sanitarną, instalację nawiewną mechaniczną ciepłego powietrza, c.o. ,instalację elektryczną. 3. Obiekt należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę i przedstawionym do wyceny kosztorysem ofertowym. Integralna częścią kosztorysu ofertowego jest również projekt budowlany ujęty w SIWZ lub do wglądu w siedzibie zamawiającego. 4. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje: I. Roboty budowlane 1. Wykopy i fundamenty z izolacją 2. Konstrukcja stalowa, obudowa Sali i łącznika 3. Ściany murowane ( wewnętrzne) elementy wylewane 4. Izolacje, podłoża, okna 5. Tynki, ścianki, posadzki, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, ślusarka i malowanie 6. Wyposażenie Sali, gaśnice i oznakowanie ppoż 7. Roboty adaptacyjne w istniejącym budynku 8. Elewacja i elementy zewnętrzne ( schody, podjazd, opaska) II. Roboty elektryczne - instalacja wewnętrzna zalicznikowa III. Roboty instalacyjne - wewnętrzne wodno - kanalizacyjne IV. Roboty instalacyjne - C.o. i wentylacja mechaniczna V. Roboty instalacyjne - przyłącze wodne i kanalizacyjne VI. Roboty inżynieryjne - drogowe i zagospodarowanie terenu VII. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 . 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w rozdziale VIII pkt 1 . 2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień Publicznych. 3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1. jest niezgodna z ustawą, 2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. zawiera błędy w obliczeniu ceny 7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt.3. Spełnienie wymaganych warunków opisanych w rozdziale VIII SIWZ będzie dokonywane na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale IX SIWZ, metodą spełnia nie spełnia wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wykonawca złoży wypełniony i podpisany formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1, 2.Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone przepisami art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2, 3.Wykonawca złoży do oferty projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3, na którym złoży parafkę na ostatniej stronie projektu umowy, co pozwoli uznać zamawiającemu, iż tym samym akceptuje projekt umowy. 4.Wykonawca złoży do oferty wypełniony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 4 i 5 5.Wykonawca złoży do oferty dowód wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 11.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zamawiający rozumie realizację dwóch zadań, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektów użyteczności publicznej przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynki, o których mowa w § 3 punkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w Sprawie Warunków Technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie - Dz.U z 2002 roku Nr 75 poz. 690 z poź. zm. o wartości minimum 2 mln zł każdy z wykonanych obiektów - Załącznik nr 6 do SIWZ; 12. Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia( w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. - zał. nr 7 13.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. a/Wykonawca złoży do oferty dokument posiadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b/Wykonawca złoży do oferty zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, aktualne na dzień składania ofert. 14. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 2 mln zł.) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 15.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt. 6,7,9 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W rozdziale IX pkt 8 specyfikacji - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 lit. a i c niniejszej SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 15. ust. 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt.15. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem przez biegłego tłumacza na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugim-izbicakuj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach