Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
- Data zamieszczenia: 2009-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
ul. 1 Maja 218 218
41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
REGON: 27354564700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ochrona fizyczna budynku siedziby Zarządu Spółki, przy ul. 1 Maja nr 218 a) jednoosobowa b) codzienna z uwzględnieniem harmonogramu czasu wykonywania czynności ochrony - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; ( Ustawa o ochronie osób i mienia Dz. U. z 2005 nr 145 poz.1221 z późn. zm. ) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać, że: - Zrealizował lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 (trzech) lat minimum 1 (jedno) zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. (za wartość odpowiadającą przedmiotowi zamówienia uważa się cenę oferty). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: a) posiada ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna suma gwarancyjna wynikająca z posiadanej umowy ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 100 000 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich 3. Aktualną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia ( zgodnie z art. 15 ust.1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.) określającą zakres i formy prowadzenia tych usług oraz wskazującą miejsce wykonywania działalności. 4. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot umowy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych w okresie realizacji przedmiotu umowy. 4.1 W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczeniowej przed końcem obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia co najmniej na kwotę wyszczególnioną w pkt.4 z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i przedłożenia Zamawiającemu kserokopii odnowionego ubezpieczenia. w terminie 4 dni, licząc od daty jego zawarcia i na żądanie Zamawiającego oryginału do wglądu 5. Wykaz zawierający wykonane (lub wykonywane) minimum 1 (jedno) zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonywania i Zleceniodawców wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (wykonywanie) z należytą starannością (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy bądź Wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Aktualne zaświadczenia: - z właściwego Urzędu Skarbowego oraz - właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! 1 Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji. Uwaga! 2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego Ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r., Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Uwaga! 3 W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa oraz ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony (monitoring systemów alarmowych) - powtórka - na rzecz SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-06-06 - Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony mienia nieruchomości położonej w Katowicach przy ul. Żeliwnej 38
Dodano: 2016-02-02 - Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowa 17E, ul. Szkolna 5, ul. Kaszubska 2, ul. Zdrojowa 5 i na obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2015-11-24 - Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowa 17E, ul. Szkolna 5, ul. Kaszubska 2, ul. Zdrojowa 5 i na obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2015-11-23 - KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH BĘDĄCYCH W POSIADANIU ZAMAWIAJĄCEGO, ORAZ STAŁA GOTOWOŚĆ DO INTERWENCJI I UZASADNIONEJ INTERWENCJI SŁUŻB OCHRONY W MOMENCIE URUCHOMIENIA SIĘ URZĄDZENIA ALARMOWEGO
Dodano: 2015-08-10 - Świadczenie usług w zakresie całodobowego monitorowania do 30 pustostanów lokali mieszkalnych zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-03-25 - Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-12-10 - Monitorowanie i konserwacja alarmów w budynkach użytkowych przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Kaszubskiej 2, ul. Szkolnej 5 i w obiektach Podziemnych Pasaży Handlowych B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-11-27 - Monitoring, obsługa i konserwacja systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz monitoring, obsługa i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiekcie Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2013-12-06 - Monitoring, obsługa i konserwacja systemów alarmowych w budynkach znajdujących się w Jastrzębiu-Zdroju przy ul. 1 Maja 55, ul. Dworcowej 17E, ul. Szkolnej 5, ul. Kaszubskiej 2 oraz monitoring, obsługa i konserwacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV w budynku przy ul. Kaszubskiej 2 i obiekcie Podziemnego Pasażu Handlowego B w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2013-11-27