Przetargi.pl
Obsługa załadunku, rozładunku i przemieszczania odpadów/2011

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2011-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-regon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa załadunku, rozładunku i przemieszczania odpadów/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie na sprzęcie Zamawiającego: - ładowarka teleskopowa MANITOU 1 szt., - ładowarka Ł - 34 1szt., - ładowarka Ł-534 1 szt., - koparko - ładowarka KOMATSU 2 szt., na terenie Zamawiającego w Bełchatowie przy ulicy przemysłowej 14 i 16 obsługi załadunku, rozładunku i przemieszczania odpadów. Zakres obejmuje: a) załadunek i rozładunek odpadów na kontenery, wywrotki, wanny, naczepy -ładowarki MANITOU, Ł-534 i Ł-34, b) załadunek na urządzenia rozdrabniające i przesiewające - ładowarki Ł-534, c)zamiatanie placu - 1 godzina każdego dnia pacy - ładowarka teleskopowa MANITOU, d) utrzymanie czystości i porządku na terenie wykonywanych prac oraz w bezpośrednim otoczeniu - wszystkie sprzęty, e) przemieszczanie odpadów, podgarnianie, typu: tworzywa sztuczne, makulatura, szkło, żużle, złom, wielkogabaryty, balast posortowniczy - sprzęt według potrzeb, f) mieszanie i podgarnianie stałego paliwa wtórnego w wiacie czasowego magazynowania - ładowarki MANITOU i Ł-34. System pracy sprzętu: Praca sprzętem powinna odbywać się w systemie trzyzmianowym: - I zmiana od godz.: 6:00-14:00; - II zmiana od godz.: 14:00-22:00; - III zmiana od godz.: 22:00-6:00. Praca ładowarek powinna odbywać się: - MANITOU w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku i dwuzmianowym w soboty; - Ł-34 w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku; - Ł-534 w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku i dwuzmianowym w soboty; - KOMATSU w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku; - KOMATSU w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do piątku i dwuzmianowym w soboty. Przewidywane średnie ilości dni roboczych w m-cu: 21,33 dni plus 4,33 soboty -średnia z miesięcy VI-VII 2011 roku. 2. Koszty: a) Dzierżawa ładowarek- za każdy sprzęt 500,00 zł netto na miesiąc; b) Wykonawca poniesie koszty związane z naprawami bieżącymi i innymi opłatami wymaganymi prawem; c) Wykonawca umowy poniesie koszty związane z tankowaniem sprzętu. 3.Sprzęt: Zamawiający na podstawie odrębnej umowy odda w dzierżawę Wykonawcy: - Ładowarkę teleskopową MANITOU szt. 1, nr fabryczny 590839, nr inwentarzowy 614 przez 580; - Ładowarka Ł-534 szt. 1, nr fabryczny 2700002P0877808, nr inwentarzowy 626 przez 580; - Ładowarkę Ł-34 szt.1, nr inwentarzowy 580 przez 51; - Ładowarko-koparkę KOMATSU szt. 1, nr fabryczny 93F22612, nr inwentarzowy 580 przez 346; - Ładowarko-koparkę KOMATSU szt.1, nr fabryczny 93F22616, nr inwentarzowy 580 przez 345; Zamawiający przewiduje zakup nowej ładowarki. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastąpienia 1 szt. KOMATSU przez zakupioną nową ładowarkę. Zmiana sprzętu, przy pomocy którego wykonywany jest przedmiot zamówienia, nie będzie stanowić zmiany umowy oraz umowy dzierżawy -wzory umów stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do: - zapewnienia zastępczej ładowarki i koparko-ładowarki w przypadku wystąpienia awarii w czasie do 1,5 godziny, od godziny w której wystąpiła awaria, - dołożenia wszelkich starań do zrealizowania wytycznych Zamawiającego i zachowania ciągłości prac w ciągu 1,5 godziny od powstania awarii, - bezwzględnego przestrzegania zasad wynikających z przepisów bhp i ppoż. oraz instrukcji obsługi oraz DTR sprzętu. UWAGI: Przedmiot zamówienia nie przewiduje płatności za postoje. Po stronie Wykonawcy jest naprawa sprzętu w jak najszybszym czasie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 03.06.2011 r. godz.: 08:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na bankowe konto - czego potwierdzenie będą stanowić wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie ksero dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowaniu, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach