Przetargi.pl
Obsługa załadunku/20141

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa załadunku/20141
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi wskazane w poszczególnych zadaniach: Zadanie 1 Składowisko w Kowalach gmina Praszka 1.1 Obsługa sprzętów należących do Zamawiającego. 1.2 Wykonywanie prac sprzętem (Ładowarka Ł34) zapewnionym przez Wykonawcę do realizacji zadań powierzonych mu przez Zamawiającego. 1.3 Obsługa wagi składowiska będącego we władaniu Zamawiającego. Zadanie 2 Składowisko w Kowalach gmina Praszka Obsługa gospodarcza składowiska odpadów w Kowalach gmina Praszka będącego we władaniu Zamawiającego. Zadanie 3 Składowisko w Gotartowie gmina Kluczbork 3.1 Wykonywanie prac sprzętem zapewnionym przez Wykonawcę do realizacji zadań powierzonych mu przez Zamawiającego 3.2 Obsługa sprzętów należących do Zamawiającego Warunki do określenia wartości dla poszczególnych zadań: Zadanie 1 1.1 Usługa obejmuje obsługę sprzętów należących do Zamawiającego. Zakres prac wykonywanych wskazanymi sprzętami obejmuje: a) obsługa sprzętów: kompaktor, przesiewacz mobilny będących na wyposażeniu obsługiwanej instalacji, b) rozplantowanie i kompaktowanie odpadów c) obsypywanie i rekultywację skarp, d) niwelacja prawidłowych spadków skarp, e) inne prace zlecone przez Zamawiającego. Zgodnie z obserwacjami Zamawiającego prace prowadzone są nieregularnie - szacunkowa ilość godzin w skali miesiąca przeznaczona na realizację przedmiotowych prac w okresie miesiąca wyniesie średnio 84 godz. Prace wykonywane będą od poniedziałku do piątku. Szacunkowa ilość zatrudnionych osób - 0,5 operatora. 1.2 Usługa obejmuje prace sprzętem (Ładowarka Ł34) zapewnionym przez Wykonawcę na składowisku odpadów innych niż niebezpiecznie i obojętne w Kowalach gmina Praszka. Szczegółowy zakres usługi będzie obejmował: a) obsługa ładowarki Ł34 b) przewożenie odpadów, w tym przewożenie balastu posortowniczego i frakcji podsitowej w miejsca wskazane przez Zamawiającego, b) załadunek odpadów przygotowanych do transportu, c) obsypywanie i rekultywację skarp, d) niwelacja prawidłowych spadków skarp, e) załadunek odpadów do sprzętów wskazanych przez Zamawiającego, f) inne prace wskazane przez Zamawiającego. Z obserwacji Zamawiającego wynika, iż przyjmując do zagospodarowania na instalacji do 1000 Mg odpadów na miesiąc czas pracy sprzętu wynosi średnio do 55 godzin, zaś przy przyjęciu do zagospodarowania powyżej 1000 Mg odpadów na miesiąc czas pracy sprzętu wynosi ok. 63 godziy. Zamawiający szacuje, iż do wykonania zadania przeciętna ilość zatrudnionych to - 0,37 operatora. Szacunkowa ilość pracy na miesiąc ok. 60 godzin. 1.3 Obsługa wagi składowiska będącego we władaniu Zamawiającego. Szczegółowy zakres usługi będzie obejmował: a) Przyjmowanie odpadów na teren powierzony do obsługi składowiska zgodnie z procedurami przewidzianymi w instrukcjach eksploatacji instalacji. b) Prowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów (ważenie pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających ze składowiska, wypisywanie kwitów zważonym pojazdom, rejestracja wag w dziennym raporcie ) Z obserwacji Zamawiającego wynika, iż średnia liczba wjazdów dzienna z odpadami wynosi 5-6 przyjmując 10 minut zważenie samochodu i wypisanie kwitu oraz wpisanie do raportu czas pracy dzienny dla tego zadania wynosi średnio 1 godz. Zamawiający szacuje, iż do wykonania zadania przeciętna ilość zatrudnionych to - 0,13 pracownika . Szacunkowa ilość pracy na miesiąc ok. 21 godzin. Z powyższego wynika, że do zadania 1 potrzeba zatrudnienia 1 Operatora Zadanie 2 Obsługa gospodarcza składowiska odpadów w Kowalach gmina Praszka obejmuje swoim zakresem: a) Przyjmowanie odpadów na teren powierzony do obsługi składowiska zgodnie z procedurami przewidzianymi w instrukcjach eksploatacji instalacji. b) Prowadzenie ewidencji przyjmowanych odpadów. c) Bieżąca eksploatacja kwatery składowiska, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadanymi decyzjami. d) Utrzymanie czystości i porządku na terenie składowiska oraz w jego bezpośrednim otoczeniu oraz budynkach. e) Inne prace wskazane przez Zamawiającego. Z obserwacji Zamawiającego szacuje, iż przeciętna ilość zatrudnienia to 1,0 etatu. Szacunkowa ilość pracy w przeliczeniu na 1 miesiąc wynosi 168 godzin Zamawiający gwarantuje dostęp do zaplecza techniczno - socjalnego w miejscu wykonywania usługi. Zamawiający pokryje koszty zaopatrzenia lokali w wodę, energię elektryczną, ogrzewanie. Zadanie 3 3.1 Usługa obejmuje prace sprzętem (ładowarka Ł34) zapewnionym przez Wykonawcę na składowiskach odpadów innych niż niebezpiecznie i obojętne w Gotartowie gmina Kluczbork w będącego we władaniu Zamawiającego. Szczegółowy zakres usługi będzie obejmował: a) obsługa Ładowarki Ł34 c) rozplantowanie i kompaktowanie odpadów d) przewożenie odpadów, w tym przewożenie balastu posortowniczego i frakcji podsitowej w miejsca wskazane przez Zamawiającego, e) załadunek odpadów przygotowanych do transportu, f) obsypywanie i rekultywację skarp, g) niwelacja prawidłowych spadków skarp, h) załadunek odpadów do sprzętów wskazanych przez Zamawiającego, i) inne prace wskazane przez Zamawiającego. 3.2 Usługa obejmuje obsługę sprzętów należących do Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac wykonywanych wskazanymi sprzętami obejmuje: a) obsługa sprzętów: kompaktor, przesiewacz mobilny będących na wyposażeniu obsługiwanej instalacji, b) rozplantowanie i kompaktowanie odpadów c) obsypywanie i rekultywację skarp, d) niwelacja prawidłowych spadków skarp, e) inne prace zlecone przez Zamawiającego. Z obserwacji Zamawiającego wynika, iż przyjmując do zagospodarowania na instalacji do 1000 Mg odpadów na miesiąc czas pracy Ładowarki wynosi średnio do 90 godzin, zaś przy przyjęciu do zagospodarowania powyżej 1000 Mg odpadów na miesiąc czas pracy sprzętu wynosi ok. 130 godzin. Zamawiający szacuje, iż do wykonania pracy Ładowarki szacunkowa ilość pracy na miesiąc to ok. 130 godzin natomiast efektywny czas pracy sita bądź ok. 42 godz. Przyjęto iż, zagospodarowaniu poddane będzie ok. 1450 Mg odpadów na miesiąc. Z obserwacji Zamawiającego szacuje, iż przeciętna ilość zatrudnienia to 1,0 operator.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 100 (słownie: pięć tysięcy sto złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj do dnia 31.08.2011 godz:08:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na bankowe konto - czego potwierdzenie będą stanowić wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie ksero dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą, 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowaniu, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach