Przetargi.pl
Obsługa systemu informatycznego w SPSK Nr 1 PAM na okres 1 roku w zakresie: ? administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica, ? administrowania serwerami sieciowymi, ? administrowania sprzętem komputerowym. OS/ZP/24/09

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM ogłasza przetarg

  • Adres: 71-252 Szczecin, ul. Unii Lubelskiej 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4253008 , fax. 091 4253001
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM
    ul. Unii Lubelskiej 1 1
    71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4253008, fax. 091 4253001
    REGON: 00028889200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk1.szn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa systemu informatycznego w SPSK Nr 1 PAM na okres 1 roku w zakresie: ? administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica, ? administrowania serwerami sieciowymi, ? administrowania sprzętem komputerowym. OS/ZP/24/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa systemu informatycznego w SPSK Nr 1 PAM na okres 1 roku w zakresie: ? administrowania oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica, ? administrowania serwerami sieciowymi, ? administrowania sprzętem komputerowym. 435000pln
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: określone w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z późniejszymi zmianami: 2.1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.2.1 wykaz wykonanych lub wykonywanych usług (min. 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (od dnia........ do dnia.............) i odbiorców (Załącznik nr 4 do SIWZ) Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącą przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna usługę spełniającą łącznie następujące kryteria: Świadczenie usługi administracji systemem InfoMedica w jednostce w której liczba stanowisk włączonych do ww. systemu wynosi min. 200 szt, a system obejmuje co najmniej następujące moduły: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie, Ruch Chorych Apteka i Apteczka, Przychodnia, Blok Operacyjny, Zlecenia, oraz administracja infrastrukturą serwerową co najmniej 6 serwerów opartych o platformy: Novell Netware, MS Windows, Unix wraz z administracją stacjami klienckimi użytkowników co najmniej 400 komputerów - świadczona na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy. Zamawiający wymaga aby spełnianie ww. warunku potwierdzone było w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług (pkt 2.2.1) lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie usług (pkt 2.2.2) 2.2.2. Do wykazu o którym mowa w pkt 2.2.1 Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi wykonane zostały należycie. 2.2.3. wykaz co najmniej pięciu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów systemu InfoMedica: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie oraz przynajmniej 3 osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących modułów: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka, Przychodnia, Blok Operacyjny. 2.2.4 Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom (Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.3 w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 1 000 000,00 zł. 2.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP. 7. Dowód wpłacenia /wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach