Przetargi.pl
Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 70-891 Szczecin-Zdunowo, ul. A. Sokołowskiego 11
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4427208 , fax. 091 4620494
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Sokołowskiego
    ul. A. Sokołowskiego 11 11
    70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4427208, fax. 091 4620494
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdunowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i instalacja sprzętu rehabilitacyjnego: 1.Podnośnika dla pacjentów - szt. 2 2.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu barkowego - szt. 1 3.Szyny ruchowej do aktywnej i pasywnej mobilizacji stawu kolanowego - szt. 2 4.Sprzętu pionizująco - stabilizującego - szt. 1 5.Materacy przeciwodleżynowych - szt. 6 6.Stołów rehabilitacyjnych - szt. 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: -Opisy - karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych. -Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do właściwego rejestru). -Certyfikat ISO 9001 lub równoważny certyfikat niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi wystawiony dla producenta, poświadczający stosowanie odpowiednich norm europejskich przy projektowaniu i produkcji oferowanego sprzętu - dotyczy części 5 zamówienia - dostawa materacy przeciwodleżynowych. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, -posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: -Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia publicznego określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004r.). -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: -Opisy - karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych. -Właściwe zgodnie z aktualnym stanem prawnym dokumenty potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają znakowanie CE (deklaracje zgodności) i zostały dopuszczone do obrotu lub do używania na terytorium Rzeczypospolitej (zgłoszenie do właściwego rejestru). -Certyfikat ISO 9001 lub równoważny certyfikat niezależnego podmiotu poświadczającego zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi wystawiony dla producenta, poświadczający stosowanie odpowiednich norm europejskich przy projektowaniu i produkcji oferowanego sprzętu - dotyczy części 5 zamówienia - dostawa materacy przeciwodleżynowych. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19. poz. 177), w szczególności w art. 22 u. 1 oraz art. 24 ustawy, -posiadają przedmiot działalności gospodarczej wskazany w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający także przedmiotowi zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunowo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach