Przetargi.pl
Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej systemem, obejmującego sieciowy, wielodostępny system informatyczny do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej systemem, obejmującego sieciowy, wielodostępny system informatyczny do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa konserwacji eksploatowanego w Urzędzie Miejskim w Koszalinie systemu informatycznego (oprogramowania), zwanego dalej systemem, obejmującego sieciowy, wielodostępny system informatyczny do prowadzenia spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków, planowania i zagospodarowania przestrzennego dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usuwanie w siedzibie Zamawiającego błędów systemu i błędów krytycznych systemu, 2) poprawianie przez Wykonawcę danych w bazie danych, jeśli niepoprawne zapisy powstały na skutek błędnego działania systemu, niejednoznacznego określenia w posiadanych instrukcjach obsługi funkcji systemu bądź system nie umożliwia poprawienia ewentualnych pomyłek, 3) pomoc i doradztwo przy rozwiązywaniu problemów napotykanych podczas obsługi systemu, jak i administrowania oraz konfigurowania bazy danych, 4) udzielenie bezterminowej licencji na dokumentację do systemu oraz modyfikacje systemu (tj. opracowania systemu) wykonane w okresie realizacji niniejszej umowy, w tym wprowadzone w wyniku usunięcia błędów systemu i błędów krytycznych systemu, potwierdzonej odrębnym dokumentem licencyjnym wydanym Zamawiającemu w dniu zawarcia niniejszej umowy, 5) wydanie Zamawiającemu zmodyfikowanych w wyniku realizacji zadań, o których mowa w pkt 1 i 2, kodów źródłowych systemu oraz aktualnej dokumentacji technicznej. 6) zapewnienie optymalnej pracy bazy danych jak i całego systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin usunięcia błędu systemu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach