Przetargi.pl
Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa serwisowa kopiarek i faksów pracujących w komórkach organizacyjnych Ministerstwa Finansów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa: 1. Kopiarek biurowych: 1) Canon - 72 szt., 2) Sharp - 42 szt., 3) Panasonic – 10 szt., 4) Oki - 9 szt., 5) Canon iRAPC 2220i – 2 szt. Modele i ilości ww. kopiarek wyszczególniono w Załącznikach nr A1-A5 do SIWZ. Zmiana ilości urządzeń w przypadku wycofania z eksploatacji nie powoduje zmiany przedmiotu zamówienia. 2. Kopiarek wysokonakładowych Konica model 7135 - 1 szt na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4, bez względu na model kopiarki. 3. Kopiarek wysokonakładowych Oce model 2110 – 2 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4. 4. Kopiarek wysokonakładowych Canon, wykonujących kopie kolorowe, model: 1) Image Runner Advance C7280i – 1 szt. 2) Image Press C800 – 1 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku kolorowego A4 i A3 i 1 kopii/wydruku czarno-białego A4 i A3. 5. Kopiarki wysokonakładowej Canon wykonującej kopie czarno-białe model Vario Print 120 – 1 szt. na zasadzie kontraktu serwisowego opartego na kosztach wykonania 1 kopii/wydruku czarno-białego A4. 6. Faksów Canon: 1) L 140 - 26 szt., 2) L 170 – 10 szt., 3) L 100 – 23 szt., 4) L 160 – 1 szt., 5) L 220 – 9 szt., 6) L 240 – 18 szt. 7. Zakres obsługi serwisowej kopiarek obejmuje: 1) stałą konserwację przeprowadzaną dwa razy w roku, w tym: a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza maszyny, b) czyszczenie i mycie układu optyki, c) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru (rolki, pasy transportu), d) czyszczenie układu grzejnego, e) czyszczenie elektrod, wałków ładujących, pasów transferowych, f) czyszczenie wszystkich filtrów oraz zespołu wywoływaczki, g) smarowanie elementów napędu, h) kontrolę stanu technicznego urządzeń; 2) dodatkową konserwację, przeprowadzaną po wykonaniu limitu kopii/wydruków przewidzianych przez producenta dla poszczególnych modeli kopiarek lub z innej uzasadnionej przyczyny, 3) naprawy i wymianę części zużywających się lub uszkodzonych, 4) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności: zespołów bębna, listew bębnów, tonerów, developerów, 5) wykonywanie napraw i ewentualną wymianę części zamiennych na oryginalne, bądź dopuszczone przez producenta, nowe, przystosowane do poszczególnych modeli kopiarek. 8. Zakres obsługi serwisowej faksów obejmuje: 1) przeglądy konserwacyjne przeprowadzane na wezwanie Zamawiającego, w zależności od zaistniałych potrzeb, w tym: a) czyszczenie i odkurzanie wnętrza urządzenia, b) czyszczenie elementów pobierania i transportu papieru, c) czyszczenie i mycie układu optyki, d) smarowanie elementów napędu, e) czyszczenie obudowy, f) kontrola stanu technicznego urządzeń; 2) dostawy nowych, oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, w szczególności wkładów drukujących, do poszczególnych modeli urządzeń; 3) wymianę zużytych lub uszkodzonych części na nowe, oryginalne, przystosowane do danego modelu urządzenia. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę (lub podwykonawcę - gdy dotyczy), osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w załączniku do odpowiedniego Wzoru Umowy. 10. Wykonawca realizując Umowę będzie działał zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą. Klauzule informacyjne z art. 13 RODO zawiera Załącznik F do SIWZ. 11. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, zawierają Wzory Umów znajdujące się w Załączniku E do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III.4 ust. 1 pkt 1-5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach