Przetargi.pl
Obsługa ratownicza krytych basenów w Zabrzańskim Kompleksie Rekreacji w 2021 r.

Zabrzański Kompleks Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, Al. Wojciecha Korfantego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 271 12 96 , fax. 32 271 12 96
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zabrzański Kompleks Rekreacji
    Al. Wojciecha Korfantego 18
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 271 12 96, fax. 32 271 12 96
    REGON: 27352825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkr.zabrze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa ratownicza krytych basenów w Zabrzańskim Kompleksie Rekreacji w 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi ratowniczej krytych basenów zarządzanych przez Zamawiającego: a) AQUARIUS Kopernik, Al. Wojciecha Korfantego 18, 41-800 Zabrze, b) AQUARIUS, Plac Krakowski 10, 41-800 Zabrze. Do zadań Wykonawcy będzie należeć w szczególności stała obserwacja lustra wody, w tym m.in.: szczególna dbałość o bezpieczeństwo osób przebywających w nieckach basenowych, tj. pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne w obiektach Zamawiającego oraz zapewnienie bezpieczeństwa osobom poruszającym się wokół niecek, czyli na tzw. hali basenowej. Zamawiający określa liczbę godzin świadczenia usług ratownictwa wodnego w ramach niniejszego zamówienia publicznego w wymiarze 32.000 godzin. Zamawiający uprzedza, że podana liczba godzin obsługi ratowniczej jest liczbą maksymalną. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego, jeżeli liczba godzin faktycznie świadczonych usług będzie mniejsza niż określona w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załącznikach nr 7 i 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. Szczegóły dotyczące wadium zawarto w rozdziale XXI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z tych Wykonawców. 2) Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) oświadczenia o treści zgodnej z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych), które należy złożyć w formie pisemnej, 4) zobowiązanie innych podmiotów w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z dokumentem (dokumentami) potwierdzającym uprawnienie osoby podpisującej pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy (np. odpis z KRS). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach