Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach oraz szaf rack i innych urządzeń do ZST w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach oraz szaf rack i innych urządzeń do ZST w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach oraz szaf rack i innych urządzeń do ZST w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Priorytet XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.1. Wsparcie szkolnictwa zawodowego – ZIT. 1.1 Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek i montaż następującego sprzętu: 1. Zestaw komputerowy (monitor +mysz+ klawiatura+ komputer) do pracowni grafiki i montażu (16 zestawów), do pracowni ekonomiczno-rachunkowej (15 zestawów), do pracowni techniki biurowej (15 zestawów.) dla ZST Mikołów. 2. Oprogramowanie do obróbki zdjęć (grafika rastrowa) do pracowni grafiki komputerowej i pracowni mediów w ZST Mikołów - 16sztuk. 3. Laptop dedykowany do grafiki komputerowej + mysz (Grafika rastrowa) do pracowni grafiki komputerowej i multimediów w ZST Mikołów - 1 sztuka. 4. Mikrofon do pracowni grafiki komputerowej i multimediów w ZST Mikołów - 1sztuka. 5. Statyw do aparatu fotograficznego do pracowni grafiki komputerowej i multimediów w ZST Mikołów - 1 sztuka. 6. Gimbal (stabilizator aparatu, kamery) do pracowni grafiki komputerowej i multimediów 1 sztuka. 7. Niszczarka do pracowni techniki biurowej w ZST Mikołów - 1 sztuka. 8. Bindownica do pracowni techniki biurowej w ZST Mikołów - 1 sztuka. 9. Zestaw komputerowy o parametrach pozwalających na pracę z serwerowymi systemami operacyjnymi do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w ZST Mikołów - 6 zestawów. 10. Oprogramowanie Windows serwer 2019 lub równoważne do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w ZST Mikołów - 6 sztuk. 11. Zestaw komputerowy o parametrach pozwalających na pracę jako stacja robocza do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w ZST Mikołów – 6 zestawów. 12. Oprogramowanie Windows 10 Proffesional lub równoważne do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w ZST Mikołów – 6 sztukk. 13. Laptop do pracowni hodowli koni w ZSP Ornontowicach - 1 sztuka. 14. Urządzenie wielofunkcyjne do pracowni hodowli koni w ZSP Ornontowice - 1sztuka. 15. Rzutnik do pracowni hodowli koni w ZSP Ornontowice - 1sztuka. 16. Dostawa szafy dystrybucyjnej rack19” 42U do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 17. Dostawa zasilacza UPS, podtrzymującego zasilanie wszystkich urządzeń do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 18. Dostawa taśmowego systemu archiwizacji do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 19. Dostawa programowalnego przełącznika (switch) 24 portowy do pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie – 1 sztuka. 20. Dostawa kompletnie wyposażonej szafy dystrybucyjnej Rack19” 8U wraz ze przełącznikiem (Ipswitch) zarządzanym i routerem Wifi do pracowni sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - 1sztuka. Kody CPV: 30214000-2: Stacje robocze 30200000-1 Urządzenia komputerowe 30213000-5 Komputery osobiste 30213100-6 Komputery przenośne 30236000-2: Różny sprzęt komputerowy 30231300-0: Monitory ekranowe 32422000-7: Elementy składowe sieci 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48620000-0 Systemy operacyjne 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 38652100-1 Projektory 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 (część 1) i/lub Załącznik nr 1a (część 2) i formularzem cenowym (zał. Nr 5 – dot. części 1, zał. Nr 5a – dot. części 2) do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Dokumenty i oświadczenia składane samodzielnie przez Wykonawcę, po upływie terminu składania ofert: 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 2.1. nie składa się wraz z ofertą i formularzem ofertowym. 2.3. Zamawiający dopuszcza przekazywania dokumentów o których mowa w punkcie 2.1. w formie elektronicznej, bądź środkami komunikacji elektronicznej. Dokumenty muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 3. Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dodatkowych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.1. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. 5. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach