Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „Nautica” w Gorzycach

Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-350 Gorzyce, ul. Bogumińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 609 042 223
  • Data zamieszczenia: 2020-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji NAUTICA w Gorzycach
    ul. Bogumińska 31
    44-350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 609 042 223
    REGON: 24073141000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nautica-gorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiekcie Gminnego Ośrodka Turystyki, Sportu i Rekreacji „Nautica” w Gorzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego na krytej pływalni oraz usług pierwszej pomocy przedlekarskiej na obiektach GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 31, 44-350 Gorzyce. Kryta pływalnia obejmuje: - basen pływacki - wymiary 25 m x 12,5 m, głębokość od 1 do 2 m, 6 torów, - basen rekreacyjny - wymiary 12,5 x 6 m, głębokość od 0,1 do 1,0 m, - zjeżdżalnia – długość 63 metry, różnica poziomów 5 metrów - JACUZZI - cztery okrągłe wanny spa, każda przeznaczona dla 6 osób, - tunel wodny - bicze ścienne i denne, parasol, armatki, kaskada, - grota solna - dla czterech osób. - widownia dla 145 osób. Czas pracy obiektu krytej pływalni: Usługi będą realizowane w sposób ciągły ( 7 dni w tygodniu) w czasie pracy krytej pływalni przez 351 dni w roku kalendarzowym: a) pływalnia jest czynna: - od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 22:00, - w soboty, niedziele i święta w godz. od 9:00 do 21:00, - w dniach: Wielka Sobota (9:00-17:00); Boże Ciało (11:00-21:00); Poniedziałek Wielkanocny (14:00-21:00); 24.12 - wigilia (7:00- 13:00); 26.12 - Boże Narodzenie (9:00-20:00); 31.12. - Sylwester (7:00-16:00). b) pływalnia jest nieczynna w Nowy Rok (01.01), w Wielkanoc (niedziela), Wszystkich Świętych (01.11), Boże Narodzenie (25.12), w czasie zaplanowanej przerwy technologicznej ( 01.09.2020r do 10.09.2020r), z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający może zdecydować o skróceniu/przełożeniu/odwołaniu ww. przerwy. Szacowana w zamówieniu liczba godzin roboczych wynosi – 11.850 (jedenaścietysięcyosiemsetpięćdziesiąt). Godziny funkcjonowania obiektu pływalni mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od szczególnych potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa ilość godzin pracy pływalni została wyliczona na potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie w szczególności w przypadku: - przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią, - zdarzeń o charakterze przypadkowym, - zdarzeń, których skutkom nie można zapobiec, - zmiany godzin pracy obiektu. Szacunkowa ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych00/100). Termin wniesienia wadium upływa w dniu 30.04.2020 r. do godz. 14:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2020 299 t.j). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta 59 8469 0009 0007 6946 2000 0002 Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Sama dyspozycja przelewu nie jest równoważna z dokonaniem wpłaty. Wykonawca winien dokonać czynność przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem mając świadomość procedury przelewów międzybankowych i konieczności przeprowadzenia czynności kontrolnych i sprawdzających przez bank celem udostępnienia odbiorcy przelewu określonej kwoty pieniężnej. Zamawiający od momentu upływu terminu składania ofert powinien mieć potencjalną możliwość dysponowania kwotą wadium, aby można było uznać, że wniesienie wadium stanowi prawidłowe zabezpieczenie finansowe oferty wykonawcy. Miejsce złożenia wadium w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia: a) oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, kopię potwierdzoną przez dyrektora GOTSiR „NAUTICA” lub główną księgową, należy dołączyć do oferty przetargowej b) dopuszcza się dołączenie oryginału do oferty przetargowej (włożyć luźno do oferty, nie zszywać, nie spinać). Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa będzie ważna na okres ważności oferty. Za pierwszy dzień przyjmuje się dzień, w którym upływa termin składania ofert. Z treści gwarancji winno wynikać że jest gwarancją nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą w związku z przesłankami określonymi w art. 46 ust 4a lub 5 ustawy PZP. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 24 ust.1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty uprawnione do wykonywania ratownictwa wodnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 350 z późn. zm.). Uwaga: Warunek ten wykonawca musi potwierdzić samodzielnie, czyli wykazać że posiada on [nie kto inny] uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca nie może powoływać się na zasoby podmiotów trzecich.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustaloną datą podpisania umowy, ma obowiązek: a) przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy, b) wskazać osobę(by), która będzie podpisywać umowę oraz przedłożyć dokument uprawniający osobę(by) wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów – jeżeli dotyczy. UWAGA 1. Zgodnie z art. 26 ust. 2f „uPzp”: Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających warunków udziału lub podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017. 570 t.j. ze zm.). 3. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 4. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 8. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach