Przetargi.pl
Obsługa pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów na terenie Gminy Konstantynów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie obsługi pojemników wchodzących w skład systemu selektywnej zbiórki odpadów w ogólnodostępnych punktach na terenie gminy Konstantynów Łódzki w skład którego wchodzi: 1. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 2. sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 3 sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 4 punkty wyposażone w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z baterii w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 5 punkt wyposażony w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z jarzeniówek, świetlówek, żarówek w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 6 sieć aptek w Konstantynowie Łódzkim wyposażonych w pojemniki na przeterminowane leki 2.2. Zakres czynności obejmuje: 1) Wywóz szkła białego i kolorowego sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań szklanych w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 2) Wywóz butelek typu PET sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z opakowań typu PET w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 3) Wywóz makulatury sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów z papieru i tektury w ilości i miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 4)Wywóz baterii sieć punktów wyposażonych w pojemniki do selektywnej zbiórki baterii w miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 5)Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek punkt wyposażony w pojemnik do selektywnej zbiórki jarzeniówek, świetlówek, żarówek w miejscach wymienionych w załączniku nr 1 do umowy 6) Wywóz przeterminowanych leków pojemniki na przeterminowane leki w aptekach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. a)Wywóz makulatury b)Wywóz szkła białego i kolorowego c)Wywóz butelek typu PET d)Wywóz baterii e)Wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek f)Wywóz przeterminowanych leków Wywóz surowców selektywnie gromadzonych będzie odbywał się w następujących ilościach i z niżej opisanych pojemników: 1)wywóz makulatury - 17 szt. pojemników typu dzwon o poj. 2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika (przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 200 szt. pojemników do końca trwania umowy). 2)wywóz szkła - 39 szt. pojemników typu dzwon o poj 2,5 m3 z klapami uchylnymi mocowanymi po zewnętrznych stronach dna pojemnika (przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 200 szt. pojemników do końca trwania umowy). 3)wywóz butelek typu PET - 22 szt. pojemników siatkowych o poj. 2,5 m3 z łamanym dnem, (przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 500 szt. pojemników do końca trwania umowy). 4) wywóz baterii - 5 szt. pojemników poj. 20 l, typ KCA box wykonanego z polietynenu o wym. 280x240x460 (przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 600 kg. surowca do końca trwania umowy-wartość przybliżona). 5) wywóz jarzeniówek, świetlówek, żarówek - 1 szt. kontener uniwersalny typ 6049 poj. 380 l. Malowany pogumowany o rozmiarach 1200 x 800 x 600mm przystosowany do manipulacji dźwigiem - (przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 5 pojemników do końca trwania umowy po 50 szt. z każdego rodzaju w każdym). 6) wywóz przeterminowanych leków - 7 pojemników o pojemności ok. 100 dcm 3 zlokalizowanych w 7 aptekach (po 1 pojemniku w każdej aptece), przewidywana usługa nie może przekroczyć wywozu w ilości 84 szt. pojemników do końca trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy zobowiązani są wykazać 3 usługi w charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego będzie dokonywana odpowiednio indywidualnie w stosunku do każdego z tych Wykonawców lub łącznie w odniesieniu do wszystkich Wykonawców (wadium) na podstawie przedłożonych: oświadczeń i innych wymaganych dokumentów określonych w pkt.8. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonywana według zasady;spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty służące do potwierdzenia statusu prawnego: Odpis z KRS - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Oświadczenie dotyczące US - Oświadczenie, iż we właściwym urzędzie skarbowym Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Oświadczenie dotyczące ZUS - Oświadczenie potwierdzające, iż we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Wykonawca nie zalega płaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Dokumenty służące do potwierdzenia zdolności technicznej: Wykaz usług - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć potwierdzenie 3 wykonanych usług w zakresie systemu selektywnej zbiórki odpadów w okresie 3 ostatnich lat (2006 - 2009), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach