Przetargi.pl
Obsługa miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 roku.

Prezydent Miasta Świnoujścia ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3212780, 3212309 , fax. (091) 321 59 95
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świnoujścia
    ul. Wojska Polskiego 1/5 1/5
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3212780, 3212309, fax. (091) 321 59 95
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi miasta Świnoujście w 2010 roku w zakresie wykonywania operatów szacunkowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących operatów szacunkowych - wyceny: lokali mieszkalnych z określeniem wartości udziału w gruncie, lokali mieszkalnych z przynależnymi zabudowami gospodarczymi i z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych jednorodzinnymi budynkami mieszkalnymi, lokali użytkowych z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych budynkami gospodarczymi - garażami, nieruchomości zabudowanych - na których zlokalizowane są budynki gospodarcze, nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych obiektami budowlanymi, nieruchomości dla potrzeb naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału nieruchomości, z tytułu urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnej zmiany wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości z tytułu dokonanego podziału, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości na skutek urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, wycena ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowych i służebności przesyłu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem http://bip.um.swinoujscie.pl/.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto wykażą że posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 i rozdziale 14 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09, w terminie określonym w rozdziale 15 wyżej wymienionej specyfikacji. 2. Komisja przetargowa proponuje Zamawiającemu wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych (na podstawie art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych), po uprzednim sprawdzeniu, porównaniu i ocenie ofert na podstawie warunków udziału w postępowaniu i kryteriów ich spełnienia określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 w oparciu o przepisy zawarte w Dziale II rozdziale 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokument lub dokumenty identyfikujące wykonawcę w obrocie prawnym, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Informację o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie (w tym kopie dokumentów stwierdzających te uprawnienia). 4. Upoważnienie ( pełnomocnictwo) osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt 2). Zamawiający dopuszcza wyżej przywołane dokumenty w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. III.2.2 PRZYGOTOWANIE OFERT 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą : 1.1. Wypełniony formularz oferty, będący załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09. 1.2. Projekt umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 będącej załącznikiem nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09, z podpisem nad adnotacją akceptuję. 1.3. Formularz cenowy, będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 i zarazem załącznikiem nr 1 do umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09 - może być wypełniony tylko w wybranych pozycjach. 1.4. Oświadczenie (załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09) oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. Dokumenty określone w punkcie III.2.1. i formularzu oferty będącej załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ/WGN.DP-341-5-1/09 2. W/w dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej, tj. na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Wszystkie strony oferty ( tj. formularza oferty z załącznikami : projektem umowy Nr WGN.DP-342-...-.../09, formularzem cenowym i innymi oświadczeniami i dokumentami) - powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę oraz opatrzone ciągłą numeracją. Zaleca się zszycie wszystkich kart oferty. 4. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie wewnętrznej opisanej (zaadresowanej) w sposób umożliwiający odesłanie oferty pocztą do Wykonawcy: - nazwa i adres Zamawiającego, - nazwa i adres Wykonawcy. Tak opisaną kopertę wewnętrzną należy umieścić w zamkniętej kopercie zewnętrznej opisanej w następujący sposób: Oferta na Obsługę miasta Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2010 r. Nie otwierać przed terminem komisyjnego, publicznego otwarcia ofert w dniu: 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.30 9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta Świnoujście, pokój nr 102, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, nie później niż do dnia 16 grudnia 2009 roku, do godziny 12.00. 10. Publiczne, komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w sali nr 130, I piętro (Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście) w dniu 16 grudnia 2009 roku, o godzinie 12.30. 11. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach