Pomorska Akademia Medyczna ogłasza przetarg
- Adres: 70-204 Szczecin, ul. Rybacka 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4800703 , fax. 091 4800705
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorska Akademia Medyczna
ul. Rybacka 1 1
70-204 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4800703, fax. 091 4800705
REGON: 00028888600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia do rozdziału kwasów nukleinowych i białek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Urządzenie do rozdziału kwasów nukleinowych i białek - 1 kpl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówieniach publicznych, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, 2.W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków wykonawca przedstawia w ofercie dokumenty określone w §8. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o znajdujące się w ofercie wykonawcy dokumenty. 4.Ocena spełniania warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.Oferty wykonawców nie spełniających warunków udziału w postępowaniu zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca załączy do wypełnionego Formularza oferty - Załącznik nr 1 (wg załączonego wzoru do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)parafowany projektu umowy, Część II SIWZ - wg załączonego wzoru; 5)wypełniona specyfikacja techniczna aparatu, Część III SIWZ - wg załączonego wzoru; 6)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - deklaracja zgodności CE; 7)autoryzacja producenta na prowadzenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 8)wykaz wykonanych co najmniej 3 dostaw w okresie ostatniego roku przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ams.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych z dostawą odczynników dla OIOM i ZCLCOiCh przy SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2015-02-10 - zakup odczynników i drobnego sprzętu medycznego przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2014-01-28 - Dzierżawa Analizatora do parametrów krytycznych wraz z dostawą materiałów zużywalnych, odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2013-08-29 - Dzierżawa Analizatora hematologicznego 5 DIFF wraz z dostawą materiałów zużywalnych, odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2013-08-29 - Dzierżawa Analizatora hematologicznego 3 DIFF z możliwością oznaczania CRP wraz z dostawą materiałów zużywalnych, odczynników, kalibratorów i materiałów kontrolnych przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2013-08-29 - 1. Dostawa analizatorów parametrów krytycznych dla Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej i dla Zachodniopomorskiego Centrum Leczenia Ciężkich Oparzeń i Chirurgii Plastycznej, 2. Dostawa systemu do barwień histopatologicznych dla Zakładu Anatomii Patologicznej, 3. Dostawa wyposażenia laboratorium diagnostycznego - dzierżawa analizatorów i laboratoryjnego systemu informatycznego oraz dostawę odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania oznaczeń dla SPZZOZ w Gryficach - oddział Resko
Dodano: 2011-09-30 - Dzierżawa automatycznego wieloparametrowego analizatora biochemicznego z przystawką ISE wraz z dostawą materiałów zużywalnych i odczynników
Dodano: 2010-11-15 - Dostawa fabrycznie nowego analizatora biochemicznego, holtera RR, autorefraktometru z keratometrem, tonometru, stolika okulistycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem (rozruchem) oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i eksploatacji
Dodano: 2010-07-16 - Dostawa fabrycznie nowego: analizatora biochemicznego, holtera RR, autorefraktometru z keratometrem, perymetru komputerowego, tonometru, stolika okulistycznego wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem (rozruch) oraz przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i eksploatacji
Dodano: 2010-05-25 - Dostawa aparatury medycznej
Dodano: 2009-11-16