Przetargi.pl
Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 17
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 32 4221247
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
    ul. Kościuszki 17 17
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 422 12 47, fax. 32 4221247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa kasowa Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest prowadzenie 2 punktów obsługi kasowej Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku przy: 1) ul. Kościuszki 17 (siedziba ZGM), 2) ul. Patriotów 32 (ADM II) polegającej na przyjmowaniu wpłat oraz dokonywaniu wypłat gotówkowych. Obowiązki Wykonawcy: a) przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych z następujących tytułów: - czynszu i innych opłat oraz odsetek od najemców (użytkowników) lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i innych przypadających wpłat od klientów Zamawiającego, - kaucji mieszkaniowych, - wadium przetargowych, b) dokonywania wypłat gotówkowych z tytułu: - zwrotu nadpłaty za czynsz oraz media, - zwrotu kosztów wynikających z wystawionych dokumentów księgowych, - z tytułu zaliczek, delegacji oraz innych rozliczeń z pracownikami Zamawiającego, - zwrotu wadium przetargowych, - innych wypłat zleconych i zatwierdzonych przez Zamawiającego, c) otwarcie rachunku pomocniczego dla Zamawiającego w celu dokonywania i rozliczania wypłat gotówkowych. Rachunek pomocniczy zasilany będzie przez Zamawiającego kwotą odpowiadającą wysokości wypłat, d) przekazywanie środków pieniężnych z tytułu przyjętych wpłat gotówkowych na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego w dniu dokonania tych operacji, bez obciążania prowizją bankową lub inną opłatą Zamawiającego oraz osób dokonujących wpłat i wypłat, e) Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu w formie papierowej informacje o przyjętych wpłatach, tytułach tych wpłat oraz o wskazaniach wpłacających jak i dokonywanych wypłatach gotówkowych, w formie raportów - w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji, f) Wykonawca będzie przyjmował wpłaty w sposób i na podstawie blankietów wpłat, których wzór zostanie uzgodniony z Zamawiającym przed datą uruchomienia punktu kasowego, g) realizacja wypłat dokonywana będzie na podstawie poleceń wypłaty i listy płac wystawionych przez Zamawiającego, h) Zamawiający wymaga, żeby prowadzenie punktów kasowych odbywało się w dniach i godzinach pracy Zamawiającego tj. poniedziałki, wtorki i środy od 7.00 do 15.00, w czwartki od 7.00 do 17.00, natomiast w piątki od 7.00 do 13.00. Punkt kasowy nie może być czynny poza godzinami pracy Zamawiającego. Wykonawca będzie przyjmował nieodpłatnie wpłaty gotówkowe: - własne ZGM-u (np. rozliczenie zaliczek pracowników), - dotyczące ZFŚS (np. spłaty rat pożyczek), i) w przypadku zmian godzin pracy Zamawiającego w celu dostosowania się do wymagań klientów Wykonawca zobowiązuje się dostosować godziny obsługi kasowej do godzin pracy Zamawiającego, j) Wykonawca zapewni rzetelną i sprawną obsługę klientów Zamawiającego, k) Wykonawca na własny koszt dostosuje pomieszczenia punktów kasowych do warunków pozwalających na należyte wykonanie niniejszej umowy, w szczególności wyposaży je w niezbędną infrastrukturę informatyczną i teletechniczną, l) Wykonawca przed podpisaniem umowy uzgodni z Zamawiającym sposób wizualizacji punku kasowego na zewnątrz i wewnątrz budynku. Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe, gromadzone i przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia, były gromadzone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami). Wykonawca może, w udostępnionych pomieszczeniach, poza realizacją przedmiotu zamówienia świadczyć inne usługi płatnicze na zasadach ogólnie przyjętych u Wykonawcy. Usługi te mogą być świadczone pod warunkiem, że nie będą kolidować z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia usługi konwojowania gotówki. 3. W celu realizacji obowiązków wynikających z przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie kasowe na podstawie umowy najmu zawartej odrębnie dla każdego lokalu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach