Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6 6
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
REGON: 00051584000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami tj.: 1. inwentaryzacja budowlana nieruchomości budynkowej stanowiącej własność Gminy Miasta Ruda Śląska, położonej w Rudzie Śląskiej przy ul. L. Tołstoja 13, 2. inwentaryzacja budowlana budynku zajmowanego przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 oraz garażu blaszanego podmurowanego, zlokalizowanych na nieruchomości położonej przy ul. Poniatowskiego 6, 3. inwentaryzacja budowlana (pomiar + opis budynku) budynków Gimnazjum Nr 6 i Szkoły Podstawowej Nr 2 położonych przy ul. Gwareckiej 2 w Rudzie Śląskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotych warunków zamówienia (SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713153002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.
Dodano: 2010-01-27 - Wykonywanie inwentaryzacji lokali oraz budynków w 2010r.
Dodano: 2010-01-21 - Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2009-08-07 - Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Dodano: 2009-03-31