Przetargi.pl
Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie inwentaryzacji obiektów na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego jest sporządzenie inwentaryzacji obiektów zlokalizowanych na nieruchomości położonej przy ul. Mickiewicza 15 (Wolności 26) oznaczonej jako działki nr: 213/1, 214/1, 218/1, 219/1, 220/1 o łącznej pow. 11 839 m2, zapisane na karcie mapy 7, w obrębie Ruda oraz w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Rudzie Śląskiej pod nr KW 19617 (z rozliczeniem udziałów w nieruchomości wspólnej). Cel zamówienia: ustanowienie trwałego zarządu dla ww. nieruchomości na rzecz Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 z siedzibą przy ul. Mickiewicza 15 oraz ustanowienie użytkowania na rzecz Muzeum Miejskiego w Rudzie Śląskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Postepowanie poniżej tzw. kwot unijnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713153002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 2.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.2.posiadania wiedzy i doświadczenia. 2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. 3.Opis sposobu oceny spełniania warunków: 3.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na inwentaryzacji budynków, na kwotę min. 2.000,00 zł brutto każda - dotyczy warunku z pkt. 2.2. 3.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej oraz zrzeszoną we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianą). - dotyczy warunku z pkt. 2.3. W zakresie opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywna będze w systemie spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru. 4. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wyżej wymienione uprawnienia. 7. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach