Metro Warszawskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-798 Warszawa, ul. Wilczy Dół
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48226554000 , fax. +48226433997
- Data zamieszczenia: 2019-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Metro Warszawskie Sp. z o.o.
ul. Wilczy Dół 5
02-798 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48226554000, fax. +48226433997
REGON: 01531459200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.metro.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa językowa w zakresie tłumaczeń ustnych i pisemnych w okresie 36 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest obsługa językowa w zakresie tłumaczeń ustnych i pisemnych w okresie 36 miesięcy od daty podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od 6 lutego 2020r.. Usługi będące Przedmiotem Zamówienia będą zlecane przez Zamawiającego Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego. Usługi tłumaczeń pisemnych będą realizowane poza siedzibą Zamawiającego. Usługi tłumaczeń ustnych konsekutywnych będą realizowane w siedzibie Zamawiającego lub miejscach przez niego wyznaczonych. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia, w szczególności rodzaje i formy tłumaczeń oraz języki obce, które będą tłumaczone w ramach realizacji Przedmiotu Umowy zostały określone w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWP i będący jej integralną częścią. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79530000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7. Wymagania dotyczące wadium. 7.1 Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości: 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100), 7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej. 7.3 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu zostanie wniesione na rachunek bankowy Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Bank Pekao S.A. nr 61 1240 6003 1111 0000 4947 4518. 7.4 Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn.zm.). 7.5 Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.4., Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale przed złożeniem oferty oraz przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie Metra Warszawskiego Sp. z o.o., bud. 3A w pok. 310 w Dziale Finansowym. Godziny przyjęć wadium w Dziale Finansowym: 10.00-14.00. 7.6 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz na konto Metra Warszawskiego Sp. z o.o., Wykonawca składa wraz z ofertą kserokopię poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, oraz poręczeń udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 7.7 W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 7.8 Zamawiający zwraca
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, wraz z ofertą składa: 1) Formularz cenowy (zał. nr 2A do SIWP); 2) Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWP); 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez pełnomocnika lub została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 4) Dokument potwierdzający brak podstaw wykluczenia z przesłanek, o których mowa w art.24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt.5.1.2 SIWP: wykaz zrealizowanych usług (zał. nr 4 do SIWP), o których mowa w pkt.5.1.2 SIWP wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi wskazane w ww. wykazie, zostały wykonane należycie. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych, lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Zobowiązanie i/lub inne dokumenty podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach takich podmiotów, w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 7) Dokument, o którym mowa w pkt. 5.2 ppkt.4) SIWP dotyczące podmiotów trzecich, na zdolnościach których Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach takich podmiotów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Tłumaczenia językowe na potrzeby komórek organizacyjnych Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia
Dodano: 2024-04-23 - Tłumaczenia oraz weryfikacja i korekta językowa
Dodano: 2024-03-29 - „Sukcesywna usługa w zakresie korekty językowej tekstów oraz tłumaczeń tekstów”
Dodano: 2024-02-22 - Świadczenie usług tłumaczeń językowych
Dodano: 2023-10-27 - Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych.
Dodano: 2023-10-09 - Usługi tłumaczeń pisemnych na potrzeby Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Dodano: 2023-09-11 - Usługa tłumaczenia i proofreadingu dokumentu „Raport strat wojennych ” na 5 języków
Dodano: 2023-09-05 - Usługi pisemnych tłumaczeń językowych udzielanych na rzecz Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości
Dodano: 2023-07-26 - CP-24-971/2023/UE; Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnych tłumaczeń pisemnych specjalistycznych tekstów medycznych z języka polskiego na język angielski na potrzeby projektu POWER 2
Dodano: 2023-07-10 - Świadczenie usług w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych.
Dodano: 2023-06-16