Urząd Miasta Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi
ul. Piotrkowska 104
90-926 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 472057632 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i utrzymanie 8 szaletów publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2022 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest obsługa i utrzymanie 8 szaletów publicznych na terenie Miasta Łodzi w 2022 rokuSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Numeracja zgodna z SWZ)10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:10.1.4.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu prac obejmujących sprzątanie obiektów budowlanych i/lub administrowaniu szaletami publicznymi o wartości usługi nie mniejszej niż 70 000 zł brutto.Uwagi:1. W przypadku usługi nadal wykonywanej należy podać zakres oraz wartość usługi zrealizowanej przed upływem terminu składania ofert.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb zamówienia powinien wyodrębnić i podać zakres oraz wartość usługi, o której mowa powyżej.3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia lub polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby ww. warunek oceniany będzie łącznie.4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać usługi, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.5. Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.6. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych,w którym zostanie on opublikowany.7. Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania prac bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Zgierz w roku 2024
Dodano: 2023-12-29 - Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
Dodano: 2023-11-28 - Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2023-02-02 - Oczyszczanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu- usuwanie i utylizacja z pasów drogowych padłej zwierzyny.
Dodano: 2022-12-29 - Letnie i zimowe, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg wewnętrznych oraz terenów gminnych niezabudowanych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.10.2022 r. - 31.03.2023 r. w Rejonie XIII A
Dodano: 2022-11-13 - Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych.
Dodano: 2022-11-09 - Letnie, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.07.2022 r. - 30.09.2022 r. w Rejonie V
Dodano: 2022-08-01 - Letnie, ręczne i mechaniczne oczyszczanie pasów dróg publicznych, na terenie Miasta Łodzi w okresie 01.07.2022 r. – 30.09.2022 r. w Rejonie XII.
Dodano: 2022-08-01 - ZP/130/2020 Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Instytutu „CZMP” z wyłączeniem budynków.
Dodano: 2021-04-29 - USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH, WYNAJMU I UTYLIZACJI NIECZYSTOŚCI Z PRZENOŚNYCH KABIN SANITARNYCH ORAZ WYNAJMU UMYWALEK WOLNOSTOJĄCYCH
Dodano: 2021-01-22