Przetargi.pl
Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka

Miasto Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 814 47 11
  • Data zamieszczenia: 2023-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rawa Mazowiecka
    Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 814 47 11
    REGON: 750148638
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka”.1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 1) oczyszczanie jezdni ulic po okresie zimowym polegające na dokładnym oczyszczeniu jezdni na całej szerokości wraz z zatokami parkingowymi posiadającymi nawierzchnie bitumiczne lub betonowe, wycięciu przerostów trawy i chwastów łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń - w terminie do dnia 31 marca 2023 r.;2) oczyszczanie mechaniczne tj. zamiatanie całej szerokości jezdni ulic z zatokami parkingowymi mającymi utwardzone nawierzchnie celem uzyskania efektu dokładnie oczyszczonej jezdni ulicy bez śladu przejazdu w postaci nie zebranych zanieczyszczeń co najmniej jeden raz w tygodniu;3) letnie oczyszczanie ręczne polegające na oczyszczaniu ulic z zatokami parkingowymi z wszelkich zanieczyszczeń w tym przerostów traw i chwastów, przy krawężnikach zalegającej ziemi i piasku, śmieci, papierów, ulotek i wszelkich zanieczyszczeń – na bieżąco;4) interwencyjne oczyszczanie dotyczące sprzątania jezdni ulic z zatokami parkingowymi po zakończeniu imprez masowych lub uroczystości. Prace polegać będą na oczyszczaniu ulic wskazanych przez Zamawiającego z zanieczyszczeń takich jak papiery, niedopałki, gazety, ulotki, pozostałości po gastronomi, reklamówki, butelki i puszki- po uzgodnieniu terminu i częstotliwości z Zamawiającym;5) usuwanie odpadów pochodzących z kolizji drogowych, prace powinny być podjęte niezwłocznie po podjęciu informacji o zdarzeniu,6)rynny betonowe odwodnienia wzdłuż drogi na bieżąco,7) wąskie opaski z kostki wzdłuż ulic nie będące chodnikiem na bieżąco.Uwaga: Wykaz dróg gminnych i powiatowych objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1b do SWZ będący integralną częścią niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, gdy wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniao wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł lub dla walut obcych, na kwotę w wysokości równoważnej, liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:A. posiada sprzęt (załącznik nr 10 do SWZ) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:1) samochód do zbierania odpadów – nie mniej niż 1 szt.;2) zamiatarka z polewaczką do ulic – nie mniej niż 1 szt.;3) sprzęt do ręcznego zamiatania ulic – nie mniej niż 3 szt.,B. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu usługi w zakresie utrzymania czystościi porządku ulic, zatok autobusowych i parkingów (tj. Zamiatanie, usuwanie wrastającej trawy wzdłuż krawężników, usuwanie odpadów stałych), o podobnym charakterze o łącznej wartości nie mniej niż 100.000,00 zł (załącznik nr 6 do SWZ).C. dysponuje co najmniej:- jedną osobę posiadającą uprawnienia do obsługi zamiatarkiMechanicznej posiadającą prawo jazdy kategorii „C” (załącznik nr 7 do SWZ),- jedną osobą posiadającą uprawnienia do obsługi samochodu przeznaczonego do zbieraniaodpadów – prawo jazdy kat. „B” (załącznik nr 7 do SWZ).3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach