Przetargi.pl
Obsługa biura Nadleśnictwa Herby w latach 2010 i 2011.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, ul. Lubliniecka 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3574009, 3574049 , fax. 034 3574085
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Herby
    ul. Lubliniecka 6 6
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. 034 3574009, 3574049, fax. 034 3574085
    REGON: 15002662900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa biura Nadleśnictwa Herby w latach 2010 i 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa biura Nadleśnictwa - usługi z zakresu stróżowania, opalania i sprzątania budynku Nadleśnictwa Herby oraz terenu wokół Nadleśnictwa, a także pełnienia dyżurów ppoż. w okresie prognozowania tj. od marca do października w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym. Punkt znajduje się w biurowcu. Zamówieniem objęte jest także sprzątanie izby dydaktyczno - edukacyjnej znajdującej się na terenie objętym stróżowaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 4000 zł. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy Pzp.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 24.11.2009 r., do godz. 10.00. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą tj. od dnia 23 grudnia 2009 r. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A. oddz. Lubliniec nr 19 1050 1142 1000 0023 0667 7325. Nie przyjmujemy pieniędzy w kasie Nadleśnictwa. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Nadleśnictwa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wykonawcy przedstawią dokument koncesyjny wydany przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat min. 3 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie, potwierdzone referencjami, opiniami lub listami polecającym. Przez zamówienie na usługi o podobnym charakterze i zakresie należy rozumieć prace polegające na całodobowej lub doraźnej ochronie zakładu pracy i przyległego terenu o zbliżonej wielkości tj. do około 1 hektara. c) dysponują potencjałem technicznym i osobowym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Nadleśnictwo nie wymaga posiadania przez pracowników wykonujących zamówienie licencji pracowników ochrony fizycznej o jakich mowa w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.1997.114.740). - wykonawcy wykażą posiadanie (dysponowanie) minimum następujących maszyn i urządzeń tj. odkurzacz o mocy min. 1800 W - minimum 1 szt., kosiarki spalinowe do trawy z koszem - minimum 1 szt., podkaszarki do trawy - min. 1 szt. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na podstawie oświadczenia wykonawcy. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - na podstawie oświadczenia wykonawcy. f) posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz - Oferta wykonawcy (wg załączonego druku - Zał. nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], c) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 8.1) siwz (na podst. art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tekst jednolity DZ.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) [na formularzu ofertowym]; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; f) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; g) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4-8 ustawy, [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. h) polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadki jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą gwarancyjną min. 100 000 zł. i) wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (2007-2009) usług o podobnym charakterze (minimum 3) wraz z podaniem ich wartości oraz poświadczenie, że usługi te zostały wykonane należycie. j) wykaz niezbędnych urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. (na Zał. nr 3). Jeżeli zajdzie taka konieczność do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią niezbędne urządzenia. k) jeżeli wykonawca zamierza część prac powierzyć podwykonawcom należy w formie oświadczenia podać dane firm oraz zakres prac jakie będą wykonywać. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1) ppkt b,c,e,f,g składa dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006, nr 87, poz. 605 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/herby
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach