Przetargi.pl
OBSŁUGA BANKOWĄ W ZAKRESIE WYPŁAT I WPŁAT ŚWIADCZEŃ REALIZOWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W NOWEJ SOLI

Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Staszica 1C
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3873242 , fax. 0-68 3873242
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
    ul. Staszica 1C 1C
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3873242, fax. 0-68 3873242
    REGON: 97125663800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl i http://pup.nowasol.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OBSŁUGA BANKOWĄ W ZAKRESIE WYPŁAT I WPŁAT ŚWIADCZEŃ REALIZOWANYCH PRZEZ POWIATOWY URZĄD PRACY W NOWEJ SOLI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 66110000-4 Usługi bankowe. 2. Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usługi na obsługę bankową w zakresie wypłat i wpłat świadczeń pieniężnych ze środków Funduszu Pracy oraz Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób bezrobotnych i innych świadczeń wypłacanych osobom uprawnionym z terenu działania Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli. 3. Zakres zamówienia: 3.1. Otwarcie i prowadzenie 3-ch rachunków bankowych prowadzonych w PLN służących do przechowywania środków pieniężnych, prowadzenia rozliczeń pieniężnych dokonywania wypłat świadczeń ze środków : a) Funduszu Pracy (2 rachunki), b) Środków Unii Europejskiej m.in. Europejskiego Funduszu Społecznego poddziałanie 6.1.3. 3.2. Umożliwienie zwiększenia liczby prowadzonych rachunków, zgodnie z potrzebą Zamawiającego. 3.3. Obsługa bieżąca ww. kont polegać będzie w szczególności na: a) wypłacie w formie bezgotówkowej dla uprawnionych osób, posiadających rachunki oszczędnościowo- rozliczeniowe, kwot z tytułu przyznanych świadczeń b) dokonywanie wypłat świadczeń gotówkowych dla uprawnionych osób, nie posiadających rachunków bankowych, c) przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób bezrobotnych z tytułu zwrotu nienależnie pobranych świadczeń. 3.4.Wypłaty świadczeń dla osób nie posiadających rachunków odbywać się będą w dniu określonym na imiennych listach wypłat sporządzonych przez PUP i przekazywanych zleceniobiorcy na dzień przed wypłatą za potwierdzeniem odbioru. Zamawiający odbierze od zleceniobiorcy w następnym dniu roboczym po terminie wypłat imienną listę ze wskazaniem osób które nie pobrały świadczeń. Szczegółowe zasady określone są w istotnych warunkach umowy załącznik nr 1 do SIWZ. 3.5. Operacje bankowe mają odbywać się głównie przy użyciu systemu bankowości elektronicznej. Wykonawca udostępni bezpłatnie prawo do użytkowania systemu w którym pracuje w celu komunikacji z klientem, zainstaluje system elektroniczny na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym i przeszkoli wskazanych pracowników, zapewni serwis, aktualizacje programu i zabezpieczy bezpłatnie transfer. W przypadku konieczności zainstalowania specjalnego oprogramowania lub aplikacji Wykonawca udostępni bezpłatnie prawo do użytkowania programu/aplikacji, zainstaluje program/aplikację na wskazanym przez Zamawiającego stanowisku komputerowym, zapewni serwis i aktualizację programu/aplikacji. 3.6. System elektroniczny musi umożliwić dokonywanie przelewów oraz uzyskiwania informacji o stanie rachunków (na każdy dzień roboczy) z możliwością wydruku szczegółowych operacji na rachunkach. 3.7. Przy przyjmowaniu wpłat na konto (rozliczeń, spłat i egzekucji nienależnie pobranych świadczeń) - Wykonawca nie będzie pobierał opłat od klientów PUP. 3.8. Zamawiający nie zamierza korzystać z salda debetowego ani kredytów. 3.9. Wykonawca musi zapewnić wypłatę świadczeń w co najmniej 1-dnym punkcie kasowym w miejscowości Nowa Sól i w co najmniej 1-dnym punkcie kasowym w miejscowości Kożuchów, które będą czynne we wszystkie dni robocze w godzinach co najmniej od 10:00 - do 15:00 oraz posiadać placówkę lub wskazać punkt na terenie miasta Nowa Sól do przekazywania i odbioru imiennych list wypłat o których mowa w pkt 3.4. 4. Za wykonanie powyższych czynności Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie: a) opłaty za wypłaty w formie bezgotówkowej tj. przelewy na rachunki oszczędnościowo - rozliczeniowe prowadzone w innych bankach - zgodnie ze złożoną ofertą, b) prowizja od faktycznie wypłaconych świadczeń gotówkowych oraz wpłaconych gotówkowych kwot z tytułu zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 07 października 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad gospodarki finansowej Funduszu Pracy (Dz. U. Nr 221 poz. 1317) - zgodnie ze złożoną ofertą. 5. W ramach świadczonej obsługi bankowej Wykonawca nie będzie pobierał opłat od Zamawiającego: - za otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego, - za realizację polecenia przelewu zleconego przez Zamawiającego na rachunki prowadzone przez Wykonawcę, - z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji w siedzibie Zamawiającego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenia w tym zakresie pracowników Zamawiającego, - od klientów Zamawiającego przy przyjmowaniu wpłat na konta (rozliczeń, spłat i egzekucji nienależnie pobranych świadczeń), - za wydanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego. 6. Wypłaty za okres 12 miesięcy poprzedzających przedmiot zamówienia obejmowały liczbę osób w przedziale 2010 - 2200 stanowiło to wartość wypłat od 1 053 300,00 zł do 1 175 000,00 zł. miesięcznie, w tym: a) wypłaty gotówkowe dla 310 - 410 osób, b) przelewy na rachunki bankowe dla 1 650 - 1 790 osób. 7. Średniomiesięczne wielkości w poprzednich 12 miesiącach. 7.1 Średniomiesięczna liczba osób, którym wypłacono świadczenia: gotówkowe 360 osób, bezgotówkowe 1715 osób; 7.2 Średniomiesięczna kwota wypłat: gotówkowych 196 362,00 zł., bezgotówkowych 917 506,00 zł.; 7.3 Średniomiesięczna liczba wpłat gotówkowych wyniosła 0,7; 7.4 Średniomiesięczna kwota wpłat gotówkowych wyniosła 385,00 zł. 8. Podane dane w opisie przedmiotu zamówienia zostały opracowane w oparciu o okres poprzedzający 12 miesięcy, zgodnie z najlepszą wiedzą Zamawiającego. Faktyczne wielkości szacunkowe na okres obowiązywania umowy nie są możliwe do określenia przez Zamawiającego, gdyż uzależnione są od zmian na lokalnym rynku pracy, na które Zamawiający nie ma wpływu i nie jest w stanie ich przewidzieć.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie rachunków bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowasol.ibip.pl/public/?id=15002
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach