Przetargi.pl
Obsługa bankowa w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń na rzecz osób uprawnionych

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kapitulna 24
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 234 00 89 , fax. 054 231 07 82
  • Data zamieszczenia: 2010-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Kapitulna 24 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 234 00 89, fax. 054 231 07 82
    REGON: 91093310900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń na rzecz osób uprawnionych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi wypłat gotówkowych świadczeń osobom bezrobotnym, uprawnionym do świadczeń. 2. Przez świadczenia wypłacane osobom bezrobotnym należy rozumieć w szczególności: zasiłki, stypendia, dodatki aktywizacyjne, koszty dojazdu na szkolenia oraz staż i do miejsca pracy, a także inne przewidziane przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i aktami wykonawczymi do tej ustawy. 3. Średnia miesięczna liczba osób, którym będą wypłacane świadczenia może wahać się w przedziale: 1200-1800 osób. 4. Średnia miesięczna kwota świadczeń do wypłaty może się wahać w przedziale: 500.000,00 zł.- 800. 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupwloclawek.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach