Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Konopnickiej 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 7512044 , fax. 81 7512837
- Data zamieszczenia: 2016-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne "Pegimek" Sp. z o.o.
ul. Konopnickiej 3 3
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 7512044, fax. 81 7512837
REGON: 43012130500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
obsługa bankowa przedsiębiorstwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa Zamawiającego polegająca w szczególności na: 1. Otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego oraz rachunków pomocniczych w walucie polskiej. 2. Automatycznej identyfikacji masowych płatności. 3. Automatycznego lokowania środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunkach bankowych na lokatach typu overnight. 4. Lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych: od 1-miesięcznych do 12-miesięcznych. 5. Świadczenia elektronicznej obsługi bankowej typu internet-banking. 6. Świadczenia usługi autowypłat. 7. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od Posiadacza rachunku. 8. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich. 9. Wydawanie, wznawianie i obsługę kart płatniczych. 10. Świadczenie innych usług bankowych na rzecz Posiadacza rachunku tj. - przechowywanie depozytów w skrytce bankowej, - udostępnienie usługi Polecenie zapłaty dla kontrahentów, - wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń, - prowadzenie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku np. wystawienie karty wzoru podpisów i zmiany w tej karcie, ustanawianie, zmiana i odwołanie pełnomocnictw do rachunku, - udzielanie wszelkich informacji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3 000,00 zł (trzy tysiące zł). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach, konto nr 15 8689 0007 6000 8082 2000 0010.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania lokat typu overnight
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pegimek.swidnik.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17