Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku.

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Podzamcze 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8810288 , fax. 081 8810277
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym
    ul. Podzamcze 20 20
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 081 8810288, fax. 081 8810277
    REGON: 00027804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kltury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 września 2012 roku do 30 sierpnia 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności kompleksową obsługę bankową budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w zakresie prowadzenia: 1) oprocentowanego rachunku bieżącego Muzeum, 2) oprocentowanych rachunków pomocniczych Muzeum, z uwzględnieniem: 1) możliwości otwarcia i prowadzenia innych oprocentowanych rachunków bieżących i pomocniczych, których potrzeba utworzenia powstanie po stronie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy, 2) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 3) realizacji poleceń przelewów krajowych i zagranicznych zarówno w formie papierowej jak i w formie systemu bankowości elektronicznej za pomocą Internetu, z tym, że: a) przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji, b) przelewy do innych Banków złożone do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu roboczym, 4) dokonywania wpłat gotówkowych własnych i obcych (zapewnienie możliwości codziennego odprowadzania gotówki na dowolne rachunki zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:30), 5) dokonywanie wypłat (zapewnienie możliwości codziennego pobierania gotówki z dowolnych rachunków zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:30), 6) sporządzania dziennych wyciągów bankowych ze wszystkich prowadzonych rachunków bankowych Zamawiającego i udostępnianie ich przez bank w formie papierowej bądź równoważnej z nią - wyciągi muszą identyfikować dokonane operacje i stwierdzić saldo otwarcia i zamknięcia rachunków, 7) wydawania blankietów czekowych na wniosek Zamawiającego, 8) wydawania zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego, 9) wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej liczbie stanowisk, 10) udzielania na hasło osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji, 11) realizacji transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków, 12) wyznaczenia opiekuna-doradcy klienta dla Muzeum, 13) zapewnienia miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 14) zapewnienia możliwości dokonywania operacji bankowych w soboty, 15) potwierdzania sald rachunków bankowych, 16) prowadzenia rozliczeń w obrocie krajowym i zagranicznym, 17) możliwości automatycznego deponowania środków na lokatach typu over night dla wskazanych rachunków Zamawiającego. Wysokość oprocentowania środków pieniężnych gromadzonych na lokatach typu over night w oparciu o stawkę WIBID O/N ustaloną na dzień 13.08.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania depozytów O/N
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach