Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2012 roku.

Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Podzamcze 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8810288 , fax. 081 8810277
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym
    ul. Podzamcze 20 20
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 081 8810288, fax. 081 8810277
    REGON: 00027804300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym w okresie od 01 lipca 2009 roku do 30 czerwca 2012 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksową obsługę bankową Muzeum Nadwiślańskiego w zakresie prowadzenia: 1. rachunku podstawowego Muzeum, 2. rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, 3. rachunku dotacji celowych pozyskiwanych przez Muzeum. Realizację poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych) bez względu na siedzibę banku odbiorcy (krajowych i zagranicznych) z tym, że: 1. przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji, 2. przelewy do innych Banków złożone do godziny 15:00 powinny być realizowane w tym samym dniu roboczym, 3. przyjmowania wpłat gotówkowych własnych i obcych (zapewnienie możliwości codziennego odprowadzania gotówki na dowolne rachunki zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:30, 4. dokonywania wypłat (zapewnienie możliwości codziennego pobierania gotówki z dowolnych rachunków zamawiającego w godzinach 8:00 - 15:30, 5. sporządzania i udostępniania dziennych wyciągów bankowych w formie papierowej do prowadzonych rachunków bankowych w terminie do drugiego dnia operacyjnego, 6. wydawania blankietów czekowych, 7. wydawania zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek zamawiającego, 8. udostępnienie i zapewnienie właściwego użytkowania systemu bankowości elektronicznej: sprzęt, instalacja, aktualizacja, serwis i szkolenia bez opłat i prowizji, 9. udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez opłat i prowizji, 10. realizacja transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków, 11. wyznaczenie opiekuna-doradcy klienta dla Muzeum, 12. miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 13. dostępność dokonywania operacji bankowych w soboty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi określone art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w SIWZ, a mianowicie : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, 5) z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni, 6) oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą, 7) posiadają siedzibę banku lub oddział banku w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, 8) korzystają z międzybankowego elektronicznego systemu przelewu środków pieniężnych ELIKSIR, 9) oferują usługę typu OVERNIGHT.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/ uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty (załącznik nr 1), 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych - zgodnie z załączonym formularzem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków. Lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania środków na rachunku rozliczeniowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach