Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta Przasnysza

Miasto Przasnysz ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7564900 , fax. 029 7564939
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Przasnysz
    ul. Jana Kilińskiego 2 2
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7564900, fax. 029 7564939
    REGON: 00052594900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta Przasnysza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Przasnysza w okresie od 01.11.2009 r. do 31.10.2013 r. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: - rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Miasta Przasnysza, tj.: Urząd Miasta Przasnysza Szkoła Podstawowa Nr 1 Szkoła Podstawowa Nr 2 Gimnazjum Publiczne Miejskie Przedszkole Nr 1 Miejskie Przedszkole Nr 2 Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny Ośrodek Sportu i Rekreacji Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , -rachunków pomocniczych w/w jednostek organizacyjnych Miasta Przasnysza, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych; -możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, -obsługa rachunków bankowych winna być realizowana do ostatniego dnia danego roku włącznie. 2.2.Udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Miejską w Przasnyszu. W 2009 r. Rada Miejska w Przasnyszu upoważniła Burmistrza Przasnysza do zaciągnięcia kredytu krótkoterminowego do wysokości 2.000.000 zł. 2.3.Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej i papierowej na następujących zasadach: -tworzenie płatności na trzy sesje ELIXIR, -przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, -przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:30 powinny być zrealizowane w tym samym dniu. 2.4.Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Miasta, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek. 2.5. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku: wypłaty gotówkowe do 50.000 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. Zapewnienie transportu gotówki do kasy Urzędu Miasta i jednostek budżetowych oraz z kasy Urzędu Miasta i jednostek budżetowych na wniosek Zamawiającego. 2.6.Udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia bez prowizji i opłat. Przekazywanie wyciągów bankowych w formie papierowej każdego dnia w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat. Przy wpłatach podatków i opłat podawanie daty obciążenia rachunku bankowego podatnika. 2.7.Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, na co najmniej 3 stanowiskach, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. 2.8.Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: -automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania w Banku, na lokatach środków pieniężnych znajdujących się na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez prowizji i opłat; -przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym. 2.9.Wydawanie zaświadczeń o prowadzeniu rachunków bankowych w następnym dniu po złożeniu wniosku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.Spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym stosownie do wymogów określonych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe. -posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagany współczynnik wypłacalności nie mniejszy niż 10%. 4.Posiadają siedzibę centrali, oddziału lub filii w mieście Przasnysz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: 1)aktualny odpisy z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodne z treścią formularza stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 3)pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu banku, jeżeli ofertę podpisują osoby nie wymienione w dokumentach rejestrowych banku Sytuacja ekonomiczna-wymagane dokumenty: - potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia Bankowej Informacji Sprawozdawczej za 2008 r. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wymagane jest od każdego podmiotu b)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich podmiotów. c)Pełnomocnictwo dla jednego z podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania rachunków i lokat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach