Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Miasta Otwocka oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych

Gmina Otwock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7792001 , fax. 022 7794225
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Otwock
    ul. Armii Krajowej 5 5
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7792001, fax. 022 7794225
    REGON: 01326877000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Miasta Otwocka oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Miasta Otwocka oraz rachunków samorządowych jednostek organizacyjnych. Budżet Miasta Otwocka wynosi 114.696.133 zł. Ilość jednostek organizacyjnych obsługiwanych przez budżet miasta - 4 (ZGM, OPS, Oświata Miejska, Żłobek Miejski). Umowy na prowadzenie rachunków bankowych jednostek będą zawierane z kierownikami poszczególnych jednostek. Liczba mieszkańców miasta - 44.317, liczba podatników (głównie podatnicy podatków i opłat lokalnych) ok. 29.000. 2 Zakres i opis przedmiotu zamówienia: 1) Bankowa obsługa budżetu Miasta Otwocka obejmuje: a) Otwarcie i prowadzenie 4 rachunków bieżących, 17 pomocniczych budżetu dla miasta Otwocka z możliwością otwarcia dodatkowych, b) Otwarcie i prowadzenie dla czterech jednostek organizacyjnych 4 rachunków bieżących i 42 pomocniczych z możliwością otwarcia dodatkowych, c) Otwarcie i prowadzenie 20 rachunków dochodów własnych dla placówek oświatowych z możliwością otwarcia rachunków dla kolejnych, d) Otwarcie i prowadzenie rachunku Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej przez Urzędzie Miasta oraz przy 4 jednostkach organizacyjnych, e) Realizację przelewów na rachunki bankowe w banku obsługującym i w innych bankach zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej - ok. 4.484 miesięcznie, f) Przyjmowanie wpłat gotówkowych - ok. 235 miesięcznie, g) Dokonywane wypłat gotówkowych (w tym wypłat świadczeń z pomocy społecznej na podstawie listy zatwierdzonej do wypłaty przez osoby do tego uprawnione. Identyfikacja beneficjentów uprawnionych do wypłaty odbywać się będzie na podstawie dowodu tożsamości. Należności wypłacane będą przez 3 dni w miesiącu - w tym okresie wymagane jest wzmocnienie obsługi w punkcie kasowym) - ok. 370 miesięcznie ( w tym świadczenie ok. 259), h) Uruchomienie i prowadzenie punktu kasowego obsługi budżetu w pomieszczeniu mieszczącym się w budynku Urzędu Miasta Otwocka przez okres obowiązywania umowy. Bank na własny koszt dostosuje pomieszczenie do użytku. Wydzierżawienie pomieszczenia odbędzie się na podstawie odrębnej umowy. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych przez płatników z tytułu podatków, opłat i innych należności na rzecz budżetu miasta Otwocka i jego jednostek organizacyjnych dokonywanych w punkcie kasowym, i) Sporządzanie wyciągów bankowych, w formie papierowej, w terminie do drugiego dnia operacyjnego z wyszczególnieniem danych, których przelew dotyczy oraz daty dokonania wpłaty przez beneficjenta na rachunek, j) Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w uchwale Rady Miasta, k) Przyjmowanie lokat jednodniowych (nocnych), weekendowych, miesięcznych, l) Prowadzenie rachunków masowych (wirtualne konta). Zapewnienie możliwości wprowadzenia usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności masowych oraz zapewnienie współpracy tej usługi z uniwersalnym programem księgującym, umożliwiającym automatyczne wczytywanie i księgowanie wyciągów bankowych UPROKS, m) Zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, dającego możliwość na bieżąco monitorowania rachunków bankowych, n) Usług inne stosownie do potrzeb tj. inne usługi bankowe, z których Zamawiający obecnie nie korzysta a może skorzystać w okresie trwania umowy na obsługę bankową, 3 Dołącza się dodatkowe informacje oraz dane do zbadania zdolności Zamawiającego: a) Sprawozdania z wykonania budżetu za 2011 rok i I półrocze 2012r. b) Opinię Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie o wykonaniu sprawozdania za 2011 rok i I półrocze 2012 roku. c) Sprawozdania: RB 27S, RB 28S, RB N, RB Z, RB NDS na dzień 31.12.2011r. i 30.06.2012r. d) Projekt budżetu na 2013 rok oraz projekt WPF na lata 2013-2032r. e) Zestawienie zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek spłacanych przez miasto Otwock na dzień 30.09.2012r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10.000,- zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach