Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Żółkiewka i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Żółkiewka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-335 Żółkiewka, ul. Het. Żółkiewskiego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084/6831650
  • Data zamieszczenia: 2011-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żółkiewka
    ul. Het. Żółkiewskiego 2 2
    22-335 Żółkiewka, woj. lubelskie
    tel. 084/6831650
    REGON: 95037172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Żółkiewka i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi bankowe polegające na obsłudze bankowej Gminy Żółkiewka - kod CPV 66110000-4 (usługi bankowe) i 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. W skład zamówienia wchodzi obsługa niżej wymienionych jednostek gminnych, a także działających przy nich rachunków pomocniczych, dokonywanie przelewów przy pomocy systemu bankowości elektronicznej oraz w formie papierowej, a także możliwość wzięcia kredytu w rachunku bieżącym. - Urząd Gminy Żółkiewka, - Szkoła Podstawowa w Żółkiewce, - Szkoła Podstawowa w Chłaniowie, - Gimnazjum w Żółkiewce, - Gminny Zespół Oświatowy w Żółkiewce, - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żółkiewce, - Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce. 2. Rachunki bankowe charakteryzują następujące parametry obliczone przez Zamawiającego jako średniomiesięczne wielkości. -średnie saldo środków pozostających na rachunku podstawowym Urzędu Gminy (średnia z ostatnich 3 miesięcy ) - 550 000,00 zł -liczba obsługiwanych rachunków bankowych - 15 szt. -przeciętna miesięczna liczba przelewów za pomocą bankowości elektronicznej na rachunku bankowe w obrębie banku 400 szt. -przeciętna miesięczna liczba przelewów za pomocą bankowości elektronicznej na rachunki bankowe w innych bankach 150 szt. -przeciętna miesięczna liczba pobrań gotówki do kasy - 5 szt. -przeciętna miesięczna liczba wpłat gotówkowych - 200 szt. 3. Wymagania techniczno - jakościowe, jakie musi spełnić Wykonawca: 1) prowadzenie rachunku, przy czym Zamawiający nie zobowiązuje się, że na rachunek bankowy Wykonawcy zostaną przeniesione wszystkie środki znajdujące się w chwili zawierania umowy z Wykonawcą na rachunkach bankowych Zamawiającego, w szczególności jeżeli prowadzenie rachunków w danym banku wynika z odrębnych uregulowań, 2) możliwość zaciągania kredytu w rachunku bieżącym do limitu 500 000,00 zł w 2011 r. Natomiast w pozostałych latach obowiązywania umowy do kwoty uchwalanej corocznie w uchwale budżetowej. Zaznaczyć należy, iż Organ Wykonawczy wnioskował będzie corocznie do Rady Gminy o limit w wysokości 500 000,00 zł. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte na stawce WIBOR 1M, powiększonej o marżę banku w wysokości.......... %, 3) rachunki nieoprocentowane są zwolnione z opłat za prowadzenie, 4) miesięczna kapitalizacja odsetek, dopisywanie odsetek w ostatnim dniu miesiąca, 5) realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach krajowych i zagranicznych, 6) możliwość dysponowania środkami pieniężnymi z dnia wpływu, 7) realizacja dyspozycji poleceń przelewu w tym samym dniu, w którym przekazano te dyspozycje do banku przynajmniej do godziny 15.00. Skrócenie terminu przekazania dyspozycji w celu ich realizacji w tym samym dniu może nastąpić w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego przez bank, 8) zapewnienie dostępu do informacji telefonicznej o saldzie lub operacjach dnia na rachunku, 9) Bankowość elektroniczna - w tym: a) instalacja systemu, pełne dostosowanie systemu do potrzeb klienta w tym dostosowanie bazy beneficjentów dla celów sporządzania przelewów. Dostosowanie bazy beneficjentów oznacza, że obecna baza beneficjentów posiadana przez Zamawiającego dla celów sporządzania przelewów zostanie wkomponowana w zainstalowany system bankowości elektronicznej w taki sposób, aby można było z niej korzystać przy sporządzaniu dyspozycji przelewów w tym systemie, b) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu (w tym dostępny niezbędny serwis, także telefoniczny), w przypadku konieczności serwisu na miejscu w tym samym dniu, w którym dokonano zgłoszenia, jeżeli zostało dokonane minimum do godziny 12.00 lub w dniu następnym do godziny 12.00, jeśli zgłoszenia dokonano po godzinie 12.00, c) możliwość dokonywania dyspozycji za pomocą systemu, w tym dyspozycji mieszanych na przykład: dyspozycja dokonania następującej operacji na rachunku: naliczenia odsetek do rachunku, przelania salda środków na inny wskazany rachunek i zamknięcie tego rachunku, d) możliwość odczytania w systemie wszystkich istotnych szczegółów wszystkich operacji wykonanych na rachunkach, e) możliwość nadawania nazw rachunków w celu ich identyfikacji zarówno według numeru jak i nazwy. Nazwy rachunków umieszczone obok ich numerów będą widoczne w systemie bankowości elektronicznej, na wydrukach z tego systemu i na wyciągach bankowych. Pole przeznaczone na wpisanie nazwy powinno pomieścić co najmniej 20 znaków alfanumerycznych. System powinien zapewnić możliwość odszukania (sortowania) rachunków wg ich nazwy jak i numeru, f) możliwość wydruku aktualnych wyciągów, sald rachunków, g) system nie będzie generował dodatkowych kosztów telekomunikacyjnych z tytułu połączenia z bankiem, h) w przypadku awarii systemu bank zobowiązuje się do przyjmowania zleceń w wersji papierowej (w siedzibie banku) lub telefonicznej bez dodatkowej opłaty, 10) przesyłanie lub udostępnianie wyciągów do odbioru najpóźniej w dniu następnym po dokonaniu operacji, wyciągi będą zawierały nazwy rachunków (obok numeru rachunku, którego dotyczy wyciąg) oraz komplet dokumentów źródłowych będących podstawą zapisów w wyciągach bankowych, 11) wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń, 12) udzielanie bieżących informacji o przyczynach niezrealizowania przelewu. Oznacza to, że w przypadku kiedy nie zostanie zrealizowana dyspozycja przelewu złożona przez Zamawiającego, osoby upoważnione do kontaktów z bankiem po stronie Zamawiającego zostaną niezwłocznie poinformowane przez bank o fakcie i przyczynach niezrealizowania tej dyspozycji, 13) wyciągi bankowe, jak również informacje o operacjach dostępne w systemie bankowości elektronicznej powinny zawierać dane dotyczące nazwy beneficjenta/zleceniodawcy, jego numer rachunku, kwotę operacji, tytuł operacji, datę operacji, jak również numer i nazwę rachunku nadana przez Zamawiającego, 14) w przypadku awarii systemu komputerowego banku, bank zobowiąże się do wznowienia współpracy w okresie nie dłuższym niż 24 godziny od awarii systemu, przy czym awarię systemu komputerowego należy rozumieć jako awarię powodującą uniemożliwienie dokonywania jakichkolwiek operacji przez bank.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłata od wpłat na nasze rachunki bankowe podana w złotych (K1)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzolkiewka.bip.e-zeto.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach