Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 4771040 , fax. 068 4771017
- Data zamieszczenia: 2010-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
Plac Słowiański 17 17
68-100 Żagań, woj. lubuskie
tel. 068 4771040, fax. 068 4771017
REGON: 00052679400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl, www.bip.zagan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych: 1)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Żaganiu 2)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Żaganiu 3)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Żaganiu 4)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Żaganiu 5)Zespół Szkół Nr 1 w Żaganiu 6)Zespół Szkół Nr 2 w Żaganiu 7)Ośrodek Pomocy społecznej w Żaganiu 8)Miejskie Przedszkole Nr 2 w Żaganiu 9)Miejskie Przedszkole Nr 3 w Żaganiu 10)Miejskie Przedszkole Nr 5 w Żaganiu 11)Miejskie Przedszkole Nr 6 w Żaganiu 12)Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1)otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy i wyżej wymienionych jednostek i zakładów budżetowych, 2)możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, 3)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków, 4)realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej, 5)sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnianie tych wyciągów w następnym dniu roboczym drogą elektroniczną, a w przypadku Gminy Żagań o statusie miejskim dodatkowo wraz z załącznikami w formie papierowej, 6)bezpłatne wdrożenie jednolitego systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych dla ww. jednostek oraz na sześciu stanowiskach w Urzędzie Miasta, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku powinien mieć zapewnione w szczególności: a)dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b)uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c)tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d)składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, e)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, f)wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego, g)generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, h)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, i)umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, j)zapewnienie wsparcia informatycznego w razie awarii programu, k)dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypłaty (kierownik jednostki + księgowy), 7)oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane powinno być w oparciu o WIBID 1M - ustalony wg zasad obowiązujących u Wykonawcy, 8)naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. Oprocentowaniu nie będą podlegały środki na rachunkach pomocniczych, które będą otwierane w związku realizacją projektów finansowanych ze środków bezzwrotnej pomocy - wg wskazania Zamawiającego. 9)automatyczny przelew środków każdego dnia na lokatę overnight, w przypadku, kiedy oprocentowanie na lokacie overnight będzie wyższe niż oprocentowanie środków na rachunku. Przelew dotyczy środków na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego, 10)zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy, 11)sporządzanie historii rachunków na żądanie Gminy oraz jednostek, 12)finansowanie kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu Gminy występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości wynikającej z uchwały Rady Miasta Żagań na dany rok budżetowy do kwoty 3.000.000 zł. Bank nie będzie pobierał prowizji z tytułu udzielenia kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem. Oprocentowanie kredytu określone powinno być w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększone o marżę Banku (marża stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. Odsetki od wielkości faktycznego zadłużenia, naliczane są na bieżąco i co miesiąc pobierane przez bank z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Spłata kredytu lub pomniejszenie zadłużenia następuje automatycznie z bieżących wpływów na rachunek Gminy, Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu: a)otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, b)sporządzania wyciągów bankowych oraz załączników do wyciągów w przypadku Gminy Żagań o statusie miejskim, c)realizacji wszystkich poleceń przelewów, d)wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy Żagań o statusie miejskim, e)wydawania opinii i historii rachunków bankowych, f)wydawanych czeków do rachunków objętych umową, g)zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, h)potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 3.Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usług dysponował na terenie miasta Żagań oddziałem, filią, placówką banku (dalej zwanym punktem) lub złożył oświadczenie, iż w terminie miesiąca od podpisania umowy otworzy odpowiedni punkt banku w Żaganiu. Do momentu otwarcia punktu zagwarantowana zostanie możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Warunek stawiany wykonawcy wynika z dbałości o funkcjonalność bankowej obsługi budżetu Gminy Żgań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość odsetek od środków pieniężnych na rachunkach bankowych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl, zakładka: przetargi publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.000.000 zł na sfinansowanie deficytu budżetu
Dodano: 2016-06-30 - Kompleksowa obsługa rachunków bankowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz jednostek organizacyjnych (ADM 1-5)
Dodano: 2016-06-27 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 260 000 zł
Dodano: 2015-12-01 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Bogdaniec i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-11-27 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żary o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-11-25 - Usługi bankowe na rzecz Urzędu Miasta Zielona Góra oraz miejskich jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-07-20 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Sulęcin oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2015-06-08 - Obsługa bankowa budżetu Powiatu Żagańskiego i jednostek podległych
Dodano: 2015-05-11 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-05-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Trzebiechów oraz jednostek organizacyjnych Gminy Trzebiechów
Dodano: 2015-04-17