Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy

Gmina Żagań o Statusie Miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4771040 , fax. 068 4771017
  • Data zamieszczenia: 2010-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żagań o Statusie Miejskim
    Plac Słowiański 17 17
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4771040, fax. 068 4771017
    REGON: 00052679400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl, www.bip.zagan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żagań o statusie miejskim oraz jej jednostek organizacyjnych: 1)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Żaganiu 2)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Żaganiu 3)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 3 w Żaganiu 4)Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 w Żaganiu 5)Zespół Szkół Nr 1 w Żaganiu 6)Zespół Szkół Nr 2 w Żaganiu 7)Ośrodek Pomocy społecznej w Żaganiu 8)Miejskie Przedszkole Nr 2 w Żaganiu 9)Miejskie Przedszkole Nr 3 w Żaganiu 10)Miejskie Przedszkole Nr 5 w Żaganiu 11)Miejskie Przedszkole Nr 6 w Żaganiu 12)Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1)otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy i wyżej wymienionych jednostek i zakładów budżetowych, 2)możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, 3)przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadaczy rachunków, 4)realizacja poleceń przelewów w formie elektronicznej, sporadycznie papierowej, 5)sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnianie tych wyciągów w następnym dniu roboczym drogą elektroniczną, a w przypadku Gminy Żagań o statusie miejskim dodatkowo wraz z załącznikami w formie papierowej, 6)bezpłatne wdrożenie jednolitego systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych dla ww. jednostek oraz na sześciu stanowiskach w Urzędzie Miasta, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku powinien mieć zapewnione w szczególności: a)dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b)uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c)tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d)składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, e)uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, f)wydruk wyciągów bankowych niewymagających stempla bankowego, g)generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, h)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, i)umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, j)zapewnienie wsparcia informatycznego w razie awarii programu, k)dwustopniowy poziom zatwierdzania przelewów do wypłaty (kierownik jednostki + księgowy), 7)oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane powinno być w oparciu o WIBID 1M - ustalony wg zasad obowiązujących u Wykonawcy, 8)naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach bankowych powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi Zamawiającego poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. Oprocentowaniu nie będą podlegały środki na rachunkach pomocniczych, które będą otwierane w związku realizacją projektów finansowanych ze środków bezzwrotnej pomocy - wg wskazania Zamawiającego. 9)automatyczny przelew środków każdego dnia na lokatę overnight, w przypadku, kiedy oprocentowanie na lokacie overnight będzie wyższe niż oprocentowanie środków na rachunku. Przelew dotyczy środków na rachunkach wskazanych przez Zamawiającego, 10)zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy, 11)sporządzanie historii rachunków na żądanie Gminy oraz jednostek, 12)finansowanie kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu Gminy występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości wynikającej z uchwały Rady Miasta Żagań na dany rok budżetowy do kwoty 3.000.000 zł. Bank nie będzie pobierał prowizji z tytułu udzielenia kredytu krótkoterminowego oraz innych opłat związanych z jego uruchomieniem. Oprocentowanie kredytu określone powinno być w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększone o marżę Banku (marża stała w okresie obowiązywania umowy na obsługę bankową) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco. Odsetki od wielkości faktycznego zadłużenia, naliczane są na bieżąco i co miesiąc pobierane przez bank z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. Spłata kredytu lub pomniejszenie zadłużenia następuje automatycznie z bieżących wpływów na rachunek Gminy, Bank nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu: a)otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, b)sporządzania wyciągów bankowych oraz załączników do wyciągów w przypadku Gminy Żagań o statusie miejskim, c)realizacji wszystkich poleceń przelewów, d)wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy Żagań o statusie miejskim, e)wydawania opinii i historii rachunków bankowych, f)wydawanych czeków do rachunków objętych umową, g)zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, h)potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 3.Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usług dysponował na terenie miasta Żagań oddziałem, filią, placówką banku (dalej zwanym punktem) lub złożył oświadczenie, iż w terminie miesiąca od podpisania umowy otworzy odpowiedni punkt banku w Żaganiu. Do momentu otwarcia punktu zagwarantowana zostanie możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Warunek stawiany wykonawcy wynika z dbałości o funkcjonalność bankowej obsługi budżetu Gminy Żgań o statusie miejskim oraz jednostek i zakładów budżetowych Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość odsetek od środków pieniężnych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl, zakładka: przetargi publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach