Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013

Gmina Tarnogród ogłasza przetarg

  • Adres: 23-420 Tarnogród, ul. T. Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6897161 , fax. 084 6897731
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnogród
    ul. T. Kościuszki 5 5
    23-420 Tarnogród, woj. lubelskie
    tel. 084 6897161, fax. 084 6897731
    REGON: 00055148000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Tarnogród oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2011 - 2013 1. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Tarnogród : 1) Urząd Miejski w Tarnogrodzie 2) Miejski Ośrodek Obsługi Oświaty 3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnogrodzie 4) Środowiskowy Dom Samopomocy w Tarnogrodzie 5) Publiczne Gimnazjum w Tarnogrodzie 6) Przedszkole Miejskie w Tarnogrodzie 7) Tarnogrodzki Ośrodek Kultury w Tarnogrodzie 8) Miejska Biblioteka Publiczna w Tarnogrodzie 9) Szkoła Podstawowa w Tarnogrodzie z punktem filialnym w Luchowie Górnym 10) Szkoła Podstawowa w Luchowie Dolnym 11) Szkoła Podstawowa w Woli Różanieckiej 12) Szkoła Podstawowa w Różańcu Pierwszym 13) Szkoła Podstawowa w Różańcu Drugi 14) Zespół Szkół Ekonomicznych w Tarnogrodzie 2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy obejmuje: otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych (14), rachunków pomocniczych (2), rachunków specjalnych -ZFŚS (14), rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej (2) Gminy Tarnogród oraz jej jednostek organizacyjnych, wydawanie czeków potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy (sporządzanie i dostarczanie wyciągów bankowych). otwarcie rachunku lokat terminowych likwidacja rachunków, otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, udzielanie kredytów odnawialnych w rachunku bieżącym budżetu Gminy Tarnogród w wysokości 1.500.000,00 zł z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania, przyjmowanie wpłat gotówkowych, dokonywanie wypłat gotówkowych, realizacje poleceń przelewów w formie elektronicznej i papierowej, na zewnątrz i wewnątrz banku udzielanie telefonicznej informacji o stanie rachunku bankowego, oprocentowanie środków na rachunku bieżącym -codzienne automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na lokatach typu overnight , oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń. Gmina informuje dodatkowo że za okres 6 miesięcy wystawiła ogółem: - przelewów wewnętrznych- 2.022, - przelewów zewnętrznych - 1.874, - czeków- 130 , ponadto było: - wpłat gotówkowych- 6.411, - wypłat gotówkowych -1.295, W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się wykonanie budżetu: - za 2008 r. - (dochody) - 18.299.955,82 - za 2009 r. -(dochody)- 18.482.026,98 - za I półrocze 2010r.- (dochody)- 9.820.875,08 Planowany budżet na dzień 15 września 2010 r. wynosi 20.829.253,16 zł przewiduje się wpływ środków zewnętrznych pochodzących z programów UE w wysokości 2.000.000,00 zł W latach 2011-2013 przewiduje się wzrost dochodów o 5%
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnogrod.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach