Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Pomiechówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-180 Pomiechówek, Brody Parcele, ul. Szkolna 1A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7652724 , fax. 022 765-27-10
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pomiechówek
    Brody Parcele, ul. Szkolna 1A 1A
    05-180 Pomiechówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7652724, fax. 022 765-27-10
    REGON: 00054659000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu gminy Pomiechówek oraz gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bieżących i pomocniczych budżetu gminy jako urzędu gminy oraz gminnych jednostek organizacyjnych, tj.: - Biblioteki Gminnej w Pomiechówku, - Gminnego Ośrodka Kultury w Pomiechówku, - Komunalnego Zakładu Budżetowego w Brodach-Parcelach, - Ośrodka Pomocy Społecznej w Pomiechówku, - Przedszkola Gminnego im. Gen. E. Knoll - Kownackiego w Pomiechówku, - Publicznego Gimnazjum im. Sławoja Składkowskiego w Pomiechówku, - Szkoły Podstawowej im. Gen. Wiktora Thomm?e w Pomiechówku, - Szkoły Podstawowej im. Janusza Kusocińskiego w Goławicach, - Szkoły Podstawowej w Orzechowie. b) realizowanie poleceń przelewu w formie papierowej i elektronicznej; c) nieodpłatne udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach poprzedniego dnia, jeżeli jednostka nie wdroży systemu elektronicznego; d) przyjmowanie wpłat gotówkowych, e) dokonywanie wypłat gotówkowych, f) przyjmowanie środków na lokaty, g) przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych; h) udzielanie na wniosek zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do kwoty ustalonej każdorazowo w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy (na rok 2010 kwota 1 mln zł); i) potwierdzanie stanu salda dokonywanych operacji finansowych na każdy dzień roboczy na wszystkich rachunkach bieżących i pomocniczych (wyciągi bankowe elektroniczne i papierowe z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji); j) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji; k) naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca; l) nieodpłatną usługę wyzerowania wskazanych rachunków bieżących urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy tj. Ośrodka Pomocy Społecznej, szkół i przedszkola, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach bieżących jednostek Gminy (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek; ł) umożliwienie nieodpłatnego uzyskiwania przez Skarbnika Gminy, w systemie bankowości elektronicznej lub innej formie, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych wymienionych w SIWZ, m) możliwość wdrożenia nieodpłatnie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolną ilość stanowisk, jednolitą dla wszystkich jednostek objętych obsługą bankową, n) możliwość umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, o) przechowywanie depozytów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). 3) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponować, przed dniem podpisania umowy, na terenie gminy Pomiechówek punktem dokonującym wypłat gotówkowych i przyjmującym wpłaty gotówkowe oraz realizującym polecenia przelewu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), tj. wykonywanie czynności bankowych; 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie, 5) oświadczenie o dysponowaniu na terenie gminy Pomiechówek co najmniej jednym punktem dokonującym wypłat gotówkowych i przyjmującym wpłaty gotówkowe oraz realizującym polecenia przelewu lub oświadczeniem, że przed dniem podpisania umowy na realizację niniejszego zamówienia będą dysponować takim punktem (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomiechowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach