Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Olsztyn oraz jej jednostek organizacyjnych

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Plac Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3285077 , fax. 023 3285057
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Plac Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 034 3285077, fax. 023 3285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Olsztyn oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa bankowa budżetu gminy Olsztyn oraz jej jednostek organizacyjnych 2.2. Jednostki organizacyjne objęte przedmiotem zamówienia: Urząd Gminy Olsztyn, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie, Gminna Biblioteka Publiczna w Olsztynie , Gminny Ośrodek Kultury w Olsztynie, Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Olsztynie, Gimnazjum w Olsztynie im. Kaspra Karlińskiego, Szkoła Podstawowa w Olsztynie, Gminne Przedszkole w Olsztynie, Szkoła Podstawowa w Biskupicach, Szkoła Podstawowa w Turowie, Zespół Szkół w Kusiętach, Zespół Szkół w Zrębicach, 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bankowego bieżącego i pomocniczych. 2) Prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie elektronicznym. 3) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. 4) Dokonywanie wypłat gotówkowych. 5) Udzielanie zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie przejściowego deficytu budżetowego do wysokości określonej corocznie w uchwale budżetowej. Na rok 2010 jest to kwota 1.000.000 zł. Uruchomienie tego kredytu powinno następować bez prowizji i opłat. Oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1 M. Odsetki będą naliczane tylko od kwoty wykorzystanego kredytu. Wysokość oprocentowania kredytu stanowić będzie sumę stawki WIBOR 1 M i stałej marży podanej przez wykonawcę w ofercie. 6) Automatyczne lokowanie środków finansowych znajdujących się na rachunku bieżącym na koniec dnia, w tym lokaty typu OVERNIGHT. 7) Bezpłatne wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) uzyskanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszelkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, b) składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, c) uzyskanie raportów o zrealizowanych operacjach, d) sporządzanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej, e) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, f) umożliwienie użytkownikom dysponowania podpisem elektronicznym służącym jedynie do czynności związanych z obsługą bankowości elektronicznej, g) zapewnienia wsparcia informatycznego w razie awarii programu, h) umożliwienie, Skarbnikowi lub osobie upoważnionej przez Zamawiającego dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych. 2.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za: 1) instalację oraz korzystanie z systemu bankowości elektronicznej 2) realizację wszystkich poleceń przelewów, 3) wpłaty gotówki przez zamawiającego, jednostki podległe, petentów oraz inkasentów podatków i opłat na rachunek bieżący i rachunki pomocnicze, 4) wypłaty gotówki przez zamawiającego z rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych, 5) druki czeków gotówkowych, 6) sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, 7) wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, 8) zmianę kart wzorów podpisów, 2.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji od salda niewykorzystanej części kredytu. 2.6. Odsetki do środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych będą dopisywane do sald rachunków w okresach miesięcznych. 2.7. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat za prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w jednostkach organizacyjnych oraz rachunków pomocniczych w gminie. 2.8. Informacje dodatkowe dla Wykonawcy : Informacja o aktualnie posiadanych rachunkach bankowych oraz średniomiesięcznej liczbie przelewów. a) rachunki bankowe: rachunki bieżące- 13 szt. - rachunki pomocnicze - 26 szt. b) przelewy bankowe na rachunki w innych bankach - ok. 800 szt./m-c Zamawiający zastrzega możliwość: - wystąpienia o kredyt do innego banku, - dowolnego wyboru podmiotów do lokowania wolnych środków, 2.9. Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powołania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zdeklarowanych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach