Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na administrowanie targowiskiem miejskim w Skoczowie.

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 487 49 43, 487 49 44 , fax. 33 487 49 43, 487 49 44
  • Data zamieszczenia: 2010-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Mickiewicza 14 14
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 487 49 43, 487 49 44, fax. 33 487 49 43, 487 49 44
    REGON: 24138096400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na administrowanie targowiskiem miejskim w Skoczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest administrowanie targowiskiem miejskim w Skoczowie, obejmującym: - targowisko rolno-przemysłowe przy zbiegu ulicy Bielskiej i ulicy Góreckiej o łącznej powierzchni 11.194 m2, - miejsca handlowe przy ulicy Ustrońskiej (obok Pawilonu Handlowego HERMES) przeznaczone dla kilku stanowisk typu szczęki, - miejsca wskazane przez Zamawiającego. 1. Prowadzący targowisko, zwany w dalszej części SIWZ Administratorem targowiska, będzie wykonywał usługę na własny rachunek i ryzyko w ramach prowadzonej i zarejestrowanej działalności gospodarczej w oparciu o aktualny Regulamin targowiska rolno-przemysłowego w Skoczowie oraz aktualną uchwałę Rady Miejskiej Skoczowa w sprawie określenia wysokości dziennych stawek opłaty targowej, zasad jej ustalania i poboru na terenie Gminy Skoczów. 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: a) pobieranie opłaty targowej, b) utrzymanie czystości i porządku na placu targowym, w bezpośrednim sąsiedztwie targowiska i w budynku wielofunkcyjnym oraz konserwację zieleni na placu targowym, i w trzymetrowym pasie wokół targowiska, c) utrzymywanie odpowiedniego stanu sanitarnego na placu targowym i w budynku wielofunkcyjnym, d) bezpłatne udostępnianie przymierzalni i sanitariatów w budynku wielofunkcyjnym w głównym dniu targowym, e) w okresie zimowym usuwanie śniegu i lodu z dachu budynku wielofunkcyjnego, f) w okresie zimowym oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz likwidację śliskości na terenie placu targowego, dojść i wjazdów na targowisko oraz wokół budynku wielofunkcyjnego, g) aktualizowanie i odpowiednie wyeksponowanie tablic i ogłoszeń informacyjnych obejmujących w szczególności Regulamin targowiska, cennik opłat targowych, plan targowiska, nazwy firmy z telefonami kontaktowymi, itp., h) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż., i) podejmowanie stosownych czynności i informowanie zarządcy targowiska o stwierdzeniu niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania urządzeń znajdujących się na targowisku, ich uszkodzenia lub kradzieży, j) w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego straganów - egzekwowanie od ich właścicieli konieczności naprawy, k) wyznaczanie miejsc sprzedaży i miejsc parkowania na targowisku zgodnie z obowiązującym planem targowiska, l) zgłaszanie konieczności wykonania wszelkich robót remontowych zarządcy targowiska. 3. W ramach umowy Administrator targowiska będzie zobowiązany do: a) pobierania w Kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Skoczowie ewidencjonowanych bloczków biletów opłat targowych, b) pobierania opłaty targowej od osób i firm handlujących na: - targowisku rolno-przemysłowym przy zbiegu ulicy Bielskiej i ulicy Góreckiej o łącznej powierzchni 11.194 m2, - miejscach handlowych przy ulicy Ustrońskiej (obok Pawilonu handlowego HERMES) przeznaczone dla kilku stanowisk typu szczęki, - miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz wydawania oznakowanych biletów opłat targowych. c) rozliczenia z pobranych bloczków i wpływów z opłaty targowej w Dziale Finansowo-Księgowym Miejskiego Zarządu Dróg w Skoczowie w okresie tygodniowym do piątku każdego tygodnia. 4. Za wykonanie usług Administrator otrzyma wynagrodzenie określone w ofercie przetargowej, a stanowiące procentowy wskaźnik prowizji od przychodów opłaty targowej. 5. Zaoferowana prowizja, która nie może być większa niż 15%, będzie obowiązywać przez okres trwania umowy i będzie obejmować wszystkie koszty związane z administrowaniem targowiska, a w szczególności: a) koszty utrzymania pawilonu wielofunkcyjnego, tj. koszty związane z mediami (woda, energia elektryczna, gaz, kanalizacja), b) koszty sprzątania targowiska, wywozu odpadów, utrzymania w czystości i udostępniania sanitariatów w okresie działania targowiska, c) koszty utrzymania zieleni na placu targowiska i w trzymetrowym pasie wokół targowiska, d) koszty akcji zimowej na targowisku. 6. Administrator zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji targowiska, która okresowo podlegać będzie kontroli. 7. Zamawiający lub upoważnione osoby posiadają prawo kontroli wykonywania usług oraz stanu targowiska. 8. Administrator zapewni osobom pracującym w jego imieniu odpowiednie warunki socjalne. 9. Administrator targowiska ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie obowiązków określonych umową, jak również za wyrządzone szkody tak wobec Zamawiającego jak i wobec osób trzecich. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zlecenia wykonywania usługi przez Administratora innemu podmiotowi lub innej osobie fizycznej. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu przetargowym nie wymaga się wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach