Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na administrowaniu cmentarzami komunalnymi będącymi własnością Miasta Tychy położonymi w Tychach: - przy ul. Barwnej, - przy ul. Cmentarnej. Przejęcie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, stanowiącego załącznik do niniejszej umowy. 2. Zleceniodawca przekazuje Zleceniobiorcy dokumentację dotyczącą administrowanego zasobu i dokumentację związaną z funkcjonowaniem cmentarzy wymaganą prawem w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy. 3. Zleceniodawca działając na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, upoważnia niniejszym Zleceniobiorcę do wystawiania faktur, faktur korygujących i duplikatów w jego imieniu i na jego rachunek oraz do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących dotyczących opłaty cmentarnej według cen określonych w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Tychy nr 0050/251/13 z dnia 22 października 2013r. 4. Zleceniodawca udzieli pełnomocnictwa rodzajowego osobie wskazanej przez Zleceniobiorcę, która to osoba umocowana będzie do dokonania w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy akceptacji, na zasadach i w sposób określony w systemie wykorzystywanym u Zleceniobiorcy, faktur VAT, faktur korygujących i duplikatów faktur oraz do prowadzenia ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących. Pełnomocnictwo stanowi Załącznik Nr 1 do Umowy. Do obowiązków Zleceniobiorcy należy: 1. pobieranie opłat cmentarnych według cen określonych w Zarządzeniu Prezydenta Miasta Tychy nr 0050/251/13 z dnia 22 października 2013r., 2. prowadzenia ewidencji pobranych opłat, 3. wystawianie faktur, faktur korygujących i duplikatów, a także prowadzenie ewidencji obrotu i kwot podatku należnego przy zastosowaniu kas rejestrujących zgodnie z Ustawą z dnia 1 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Ustawa) i obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 4. Zleceniobiorca poinformuje drugą stronę w trybie natychmiastowym w przypadku wykreślenia go z rejestru jako podatnika VAT czynnego lub o zbyciu przedsiębiorstwa. 5. W wystawionych przez Zleceniobiorcę fakturach oraz dowodach prowadzenia ewidencji obrotu na podstawie umowy Zleceniobiorca zamieści informacje, iż Zleceniobiorca dokonał tej czynności w imieniu i na rachunek Zleceniodawcy tj. podatnika wskazanego w fakturze jako sprzedawca; Tychy - Miasto na prawach powiatu, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, NIP 646-00-13-450 6. ustalenia miejsc, terminów i warunków pogrzebów, prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi, 7. prowadzenie i zabezpieczenie sporządzanych dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim, 8. przedkładanie raportów miesięcznych, dotyczących wykonywanej usługi, 9. prowadzenie ksiąg cmentarnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 01 sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. z 2001r. Nr.90 poz. 1013 z późn. zm.) oraz innych dokumentów wynikających z przepisów, 10. organizowanie zasad dotyczących korzystania z przedmiotu umowy w tym zwłaszcza związanych z umiejscowieniem, kopaniem i murowaniem grobów oraz wynikających z tego tytułu odpłatności. Zleceniobiorca przekazuje opłaty cmentarne, o których mowa w § 2 pkt. 1) na rachunek bankowy Gminy Miasta Tychy Nr 76 1020 2528 0000 0102 0267 5163, w terminie do 3-go dnia po zakończeniu każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. Zleceniobiorca przekaże Zleceniodawcy faktury wraz z zestawieniem w formie rejestru sprzedaży w celach ewidencji księgowej, dotyczące ilości zebranych środków pieniężnych za poszczególne rodzaje opłat dla każdego cmentarza odrębnie, oraz elektroniczny wyciąg wystawionych faktur zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ, w terminie do 7-go dnia następnego miesiąca po upływie miesiąca. Zleceniodawca zobowiązuje się każdorazowo informować na piśmie Zleceniobiorcę o zmianach stawek opłat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach