Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w latach 2010 - 2012

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Nasielsk i jednostek organizacyjnych Gminy Nasielsk a w szczególności: - otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych oraz sporządzanie wyciągów bankowych , - realizacja rozliczeń finansowych w formie elektronicznych przelewów bezgotówkowych, - realizacja wpłat i wypłat gotówkowych , - uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym ( w wysokości ustalonej corocznie w uchwale budżetowej) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu i spłacanego w tym samym roku , w którym zostanie zaciągnięty, - lokowanie wolnych środków na okresy krótkoterminowe ( 3-7 dni, weekendy). 2. Każda z jednostek podpisze indywidualnie umowę na obsługę bankową na zasadach wynikających z niniejszego postępowania oraz poniesie koszty obsługi bankowej. 3. Wielkość środków podlegających obsłudze w 2010 r. szacowana jest na kwotę 50 mln zł a na lata następne należy przyjąć ich wzrost o 1 %. 4. Bank obsługujący Gminę i gminne jednostki organizacyjne będzie prowadził w każdym roku około 50 rachunków bankowych, w tym: 1) rachunki bieżące, 2) rachunki pomocnicze, - sum depozytowych, - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - dochodów1) własnych, - funduszy celowych, - inne. 5. Wszystkie rachunki prowadzone będą w złotych polskich. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 7. Kredyt w rachunku bieżącym w roku 2010 w wysokości 1.500.000,- zł, w następnych latach w takiej samej wysokości. 8. Ilość dokonywanych rocznie przelewów -około 15.000 sztuk., w tym na rachunki jednostek organizacyjnych gminy -1500 sztuk. 9. Wypłaty gotówkowe w wysokości 2.000.000 ,- zł rocznie. 10.Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym jako procent stawki WIBOR 1M opublikowanej na ostatni dzień roboczy m-ca października 2009 r. , 11.Oprocentowanie lokat krótkoterminowych jako procent stawki WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy m-ca października 2009 r. 12. W postępowaniu o zamówienie mogą ubiegać się banki posiadające siedzibę/oddział w Nasielsku lub które otworzą oddział w Nasielsku do dnia podpisania umowy na obsługę bankową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.9 Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk oferty. 2. Oświadczenie oferenta w trybie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 3. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: opłaty za dokonywanie przelewów drogą elektroniczną
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach