Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5745000 , fax. 022 5746359
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8 8
02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5745000, fax. 022 5746359
REGON: 14088677100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń faksowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń faksowych - 25 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325812001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 700,00 (słownie: siedemset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek nr 1 - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy; 2. Warunek nr 2 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy; 4. Warunek nr 4 - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: a) przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy; 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców składających wspólną ofertę: a) spełnianie warunków nr 2 - 3 oceniane będzie łącznie; b) spełnianie warunków nr 1, 4 oceniane będzie dla każdego Wykonawcy z osobna. 6. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty. 7. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców nastąpi wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy obowiązani są złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony z datą nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione z datą nie wcześniejszą niż na 3 miesiące od daty wyznaczonej na dzień składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty składa każdy z wykonawców. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 4. 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - druk - opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji - załącznik nr 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pansa.pl/pl/bip/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń faksujących (nr sprawy 17/4/16/16)
Dodano: 2016-05-20 - Dostawy faksów wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa urządzeń faksujących
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa urządzeń faksowych
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa urządzeń faksowych klasy TEMPEST
Dodano: 2014-08-28 - DOSTAWA URZĄDZEŃ FAKSOWYCH KLASY TEMPEST
Dodano: 2014-06-17 - Sukcesywna dostawa urządzeń faksowych. Znak sprawy AEZ/S-251/2013
Dodano: 2013-11-04 - Dostawa urządzeń faksowych do wyposażenia budynku Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii (CePT). Znak sprawy AEZ/S-236/2013
Dodano: 2013-10-11 - DOSTAWA URZĄDZEŃ FAKSUJĄCYCH
Dodano: 2012-06-01 - DOSTAWA URZĄDZEŃ FAKSUJĄCYCH
Dodano: 2011-03-28