Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91 , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2013-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych, nr sprawy: ZP.2712.10.2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2013 r. do 31.05.2017 r. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy oraz 14 jednostek organizacyjnych Gminy, a także otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych oraz prawnych. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy dotyczy: 1. Szkoła Podstawowa w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: podstawowy (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 2. Gimnazjum w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (budżet) 3. Liceum Ogólnokształcące w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (budżet) 4. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: pomocnicze - socjalne (ZFŚS) 5. Szkoła Podstawowa w Michałowicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 6. Gimnazjum ul. Szkolna 15 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet) 7. Zespół Szkół w Michałowicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Michałowice: pomocnicze - socjalne (ZFŚS) 8. Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi ul. Główna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (budżet), pomocnicze - dochody samorządowej jednostki budżetowej 9. Gimnazjum w Nowej Wsi ul. Główna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (budżet). 10. Gminne Przedszkole w Nowej Wsi ul. Główna 52, 05-806 Komorów: podstawowe (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi ul. Główna 96, 05-806 Komorów: pomocnicze- socjalne (ZFŚS) 12. Gminne Przedszkole w Michałowicach ul. Szkolna 13, 05-816 Michałowice: podstawowe (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej, socjalne (ZFŚS) 13. Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Michałowice Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice: podstawowe (budżet), pomocnicze: socjalne (ZFŚS). 14. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet), 3 pomocnicze. Zamówienie dotyczy kompleksowej obsługi rachunku budżetu Gminy Michałowice w planowanym okresie od 1.06.2013 r. do 31.05.2017 r. obejmującej co najmniej: otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu Gminy Michałowice (podstawowy i 8 pomocniczych) oraz otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy. Łącznie otwarte będzie 12 rachunków podstawowych i 21 rachunków pomocniczych. Zamawiający wskazuje, że umowa z Wykonawcą musi dopuszczać otwarcie dodatkowych rachunków pomocniczych dla ww. jednostek, w terminie późniejszym. W zakres zamówienia wchodzi również otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych i prawnych. Prowadzenie rachunków związane jest z wdrożeniem przez Gminę przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 391 z 2012 r., tj. j. z późn. zm.). W zakresie usługi oczekuje się od banku: - realizacji zleceń płatniczych (przelewów) do innych banków, - przyjmowania wpłat gotówkowych, - dokonywania wypłat gotówkowych, - możliwości deponowania środków na lokatach terminowych, - objęcia systemem bankowości elektronicznej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację lub użytkowanie. Obejmuje to instalację oprogramowania i ewentualnych urządzeń dodatkowych - np. tokeny, jeżeli system bankowości elektronicznej Wykonawcy ich wymaga, a także przeszkolenie wybranych pracowników. W Urzędzie Gminy dostęp do systemu bankowości elektronicznej musi być zapewniony na minimum 4 stanowiskach, w jednostkach organizacyjnych - na łącznie minimum 5 stanowiskach, - zainstalowania w Urzędzie Gminy terminalu do płatności kartami oraz przeszkolenia pracowników. W ramach czynności, o których mowa powyżej, Bank zobowiązany będzie w szczególności do: - udzielania na hasło Urzędowi Gminy i jednostkom organizacyjnym informacji telefonicznych o stanie rachunków i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez dodatkowych opłat, - potwierdzania wyciągiem stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na rachunkach, bez dodatkowych opłat, - dokonywania przelewów wewnątrz Banku bez opłat, - automatycznego lokowania środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez dodatkowych opłat, - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez dodatkowych opłat, - realizacji zleceń stałych bez dodatkowych opłat, a w szczególności obciążanie rachunku spłatami rat kapitałowych zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Urząd Gminy. Powinna to być przedostatnia operacja w danym dniu, przed lokowaniem środków finansowych, - wydania bez dodatkowych opłat kart płatniczych, w ilości do 15 sztuk, - wydawania bez dodatkowych opłat blankietów czekowych, w ilości do 20 sztuk miesięcznie, - wyznaczenia pracownika/pracowników Banku odpowiedzialnego za obsługę Urzędu Gminy i świadczenie ewentualnej pomocy w zakresie objętym umową, - naliczania i kapitalizowania odsetek od środków na rachunkach co miesiąc. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie automatycznie co jeden miesiąc lub co kwartał, jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M i współczynnika określonego w ofercie przez Bank. Stawka WIBID 1M będzie średnią z wybranego przez Wykonawcę okresu poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania lub też będzie brana z określonego przez Wykonawcę dnia miesiąca poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania. Stawka WIBID 1M będzie średnią z wybranego przez Wykonawcę okresu poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania lub też będzie brana z określonego przez Wykonawcę dnia miesiąca poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia (wpłacenia) wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa bankowa budżetu Miasta i Gminy Serock oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Świadczenie usług bankowych obejmujących obsługę rachunku bankowego oraz udzielenie i obsługę kredytu bankowego w rachunku bieżącym na kwotę 3.500.000,00 zł na rzecz Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
Dodano: 2016-07-07 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu
Dodano: 2016-06-27 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Glinojeck
Dodano: 2016-06-08 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Płoniawy-Bramura i gminnych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-06 - ZP.271.06.2016 - Kompleksowa obsługa bankowa
Dodano: 2016-05-10 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Mszczonów
Dodano: 2016-04-25 - Bankowa obsługa budżetu Miasta Sulejówek oraz jednostek organizacyjnych Miasta Sulejówek przez okres 5 lat, tj. od dnia 01.06.2016r. do 31.05.2021r.
Dodano: 2016-04-19 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Naruszewo oraz jednostek organizacyjnych przez okres 4 lat
Dodano: 2016-04-01 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY NADARZYN I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY W LATACH 2016 -2019.
Dodano: 2016-03-25