Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Dębowiec

Gmina Dębowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-426 Dębowiec, ul. Katowicka 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8562285, 8533881 , fax. 033 8533881
  • Data zamieszczenia: 2009-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowiec
    ul. Katowicka 6 6
    43-426 Dębowiec, woj. śląskie
    tel. 033 8562285, 8533881, fax. 033 8533881
    REGON: 00053727200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowiec.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Dębowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia, w przetargu nieograniczonym o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, jest prowadzenie pełnej obsługi bankowej budżetu Gminy Dębowiec. 3.2. W celu pokazania kondy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNEK: Wybrany w drodze przetargu bank do dnia podpisania umowy z Gminą Dębowiec w sprawie (Obsługi bankowej budżetu Gminy Dębowiec) zobowiązany jest do otwarcia na terenie miejscowości Dębowiec (w budynku Urzędu Gminy Dębowiec) swojej placówki zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia (w godzinach pracy Urzędu Gminy Dębowiec). 7.2. Spełnienie powyższych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie VIII specyfikacji. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VIII specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano poniżej) są następujące: 1) Wypełniony formularz -OFERTA-, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji, charakter prowadzonej działalności, osoby upoważnione do reprezentowania Firmy. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym; 4) Bilans oraz rachunek zysków i strat banku za trzy ostatnie lata; 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika; 6) Oświadczenie Wykonawcy o możliwości otwarcia swojej placówki, zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji; 7) Dokumenty dotyczące kosztów oferowanych usług: - Opłaty - załącznik nr 8 do specyfikacji; - Oprocentowanie środków i lokat - załącznik nr 9 do specyfikacji; - Koszty kredytu w rachunku bieżącym - załącznik nr 10 do specyfikacji. 8.2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 8.3. W przypadku gdy odrębne przepisy wskazują inną formę świadczącą o spełnianiu któregoś z określonych w pkt 8.1.4. warunków, należy w miejsce dokumentu zapewniającego spełnienie danego warunku złożyć oświadczenie wyjaśniające przyczyny zaistniałych rozbieżności. 8.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 8.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowiec.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach