Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2854273 , fax. 032 2854058 wew.424
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy im. dr B. Hagera w Tarnowskich Górach
ul. Pyskowicka 47-51 47-51
42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 2854273, fax. 032 2854058 wew.424
REGON: 27628316500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsphager.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z montażem mebli do Apteki Szpitalnej oraz na Oddziały Szpitalne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem mebli do Apteki Szpitalnej oraz na Oddziały Szpitalne zgodnie z załącznikiem [D] i planem rozmieszczenia. Meble muszą być wykonane z płyty meblowej laminowanej odpornej na działanie czynników dezynfekcyjnych, w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - dysponują środkiem transportu przeznaczonym do przewozu żywności i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczenia Wykonawców dokonane zostaną zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia w następujący sposób: - Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony, - w przypadku , gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawca odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawca, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych. 3) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz oferowanych mebli z dokładnym opisem i podaniem wymiarów. 5) Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej. 1.3. Wypełniony i zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby) projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsr.bip.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji projektu modernizacji stałej wystawy Polskie Szkło Współczesne - etap II
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji pierwszego etapu projektu aranżacji wystawy stałej Polskie Szkło Współczesne w Muzeum w Sosnowcu - cześć II
Dodano: 2013-04-04 - Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji pierwszego etapu projektu aranżacji wystawy stałej Polskie Szkło Współczesne w Muzeum w Sosnowcu
Dodano: 2013-03-12 - Dostawa szafek kostiumowych do Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie.
Dodano: 2012-06-01 - Zakup wraz z dostawą szafek ubraniowych BHP
Dodano: 2012-03-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych do budynku Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku przy ul. Świerklańska 42
Dodano: 2011-08-02 - Dostawa i montaż mebli metalowych do Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku
Dodano: 2011-06-07 - Dostawa i montaż szafek modułowych i wózków garażowych na odzież specjalną do części socjalnej i garażowej na zadaniu inwestycyjnym : Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Lublińcu - etap II
Dodano: 2010-09-01 - Dostawa i montaż wyposażenia budynku Muzeum Miasta Jaworzna na zadaniu inwestycyjnym pn. Ożywić przeszłość - przebudowa i rozbudowa budynku byłej biblioteki na Muzeum Miasta Jaworzna
Dodano: 2010-05-10 - Dostawa pierwszego wyposażenia nowej strażnicy
Dodano: 2009-07-21