Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8166413, 8166414 w. 132 , fax. 033 8122064
- Data zamieszczenia: 2009-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 9 9
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, fax. 033 8122064
REGON: 07219158000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pierwszego wyposażenia nowej strażnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszego wyposażenia nowej strażnicy w Bielsku - Białej przy ul. Leszczyńskiej 43. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391510005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność gospodarczą będącą przedmiotem zamówienia . 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Złożą ofertę i zaakceptują projekt umowy. 4. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia w 100%. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt 3 siwz oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt 4,5,6 siwz. 6. Zaakceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt. 1 siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć : Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do siwz zawierającym oświadczenia Wykonawcy o: 1) zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, 2) zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz); 3) związaniu się niniejszą ofertą w terminie 30 dni od upływu terminu składania ofert, 2. Rysunki wykonawcze, próbki kolorystyki tapicerki, certyfikaty,świadectwa, karty gwarancyjne itp. wymienione w szczegółowym opisie grup wyposażenia (załącznik nr 4 do siwz) 3. Potwierdzenie dokonania wizji budynku (załącznik nr 5 do siwz ) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ze zmianami ), - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum ) każdy ze Współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (załącznik nr 2 do siwz) 3. Oświadczenie w trybie art.24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji projektu modernizacji stałej wystawy Polskie Szkło Współczesne - etap II
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji pierwszego etapu projektu aranżacji wystawy stałej Polskie Szkło Współczesne w Muzeum w Sosnowcu - cześć II
Dodano: 2013-04-04 - Dostawa i montaż gablot ekspozycyjnych w ramach realizacji pierwszego etapu projektu aranżacji wystawy stałej Polskie Szkło Współczesne w Muzeum w Sosnowcu
Dodano: 2013-03-12 - Dostawa szafek kostiumowych do Zespołu Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie.
Dodano: 2012-06-01 - Zakup wraz z dostawą szafek ubraniowych BHP
Dodano: 2012-03-14 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli szkolnych i biurowych do budynku Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku przy ul. Świerklańska 42
Dodano: 2011-08-02 - Dostawa i montaż mebli metalowych do Zespołu Szkół Budowlanych w Rybniku
Dodano: 2011-06-07 - Dostawa i montaż szafek modułowych i wózków garażowych na odzież specjalną do części socjalnej i garażowej na zadaniu inwestycyjnym : Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Lublińcu - etap II
Dodano: 2010-09-01 - Dostawa i montaż wyposażenia budynku Muzeum Miasta Jaworzna na zadaniu inwestycyjnym pn. Ożywić przeszłość - przebudowa i rozbudowa budynku byłej biblioteki na Muzeum Miasta Jaworzna
Dodano: 2010-05-10 - 7 certyfikowanych stacji roboczych wraz z monitorami - do zastosowań CAD ProEngineer Wildfire 2.0.
Dodano: 2009-07-13