Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Toszecka 99
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2701801 , fax. 032 2701934
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
ul. Toszecka 99 99
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2701801, fax. 032 2701934
REGON: 00003110100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imo.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1) Artykuły papiernicze i biurowe / 22800000-8/ Część 2) Tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek / 30125000-5/ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1) Artykuły papiernicze i biurowe / 22800000-8/ Część 2) Tusze i tonery do drukarek i kserokopiarek / 30125000-5/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp 2) złożą w wyznaczonym terminie ofertę zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymogami SIWZ: w tym przedstawią wszystkie wymienione w SIWZ oświadczenia i dokumenty 3)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w tym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Oferta cenowa / wypełniony formularz ofertowy 2.2.Oświadczenia: a) Oświadczenie), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 4. 4.Zaświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2.5) Pełnomocnictwo - dołączyć w razie ustanowienia pełnomocnika 2.6) Parafowany projekt umowy W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 Ustawy Pzp, czyli winien przedstawić stosowne oświadczenie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. sprawie 5 / 5 PN / 2015
Dodano: 2015-02-19 - Dostawy materiałów biurowych oraz druków akcydensowych na potrzeby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Częstochowie i podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2014-03-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę papierów komputerowych, kopert, artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy 7/7PN/2014
Dodano: 2014-02-05 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych do komórek organizacyjnych Sądu Rejonowego Katowice- Wschód w Katowicach
Dodano: 2014-01-17 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
Dodano: 2013-10-28 - Zakup i dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu.
Dodano: 2013-10-11 - Sukcesywna dostawa druków sądowych, okładek i urządzeń ewidencyjnych do komórek organizacyjnych Sądu Rejonowego Katowice- Wschód w Katowicach
Dodano: 2013-01-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych, płyt CD i DVD dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu, nr sprawy: 1/1PN/2013
Dodano: 2013-01-15 - Dostawa artykułów i materiałów z grupy CPV: 228, 229, 301, 337 o wartości poniżej 200 000 euro
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa artykułów i materiałów z grupy CPV: 228,229,301,337
Dodano: 2012-02-07