Urząd Miasta i Gminy Bardo ogłasza przetarg
- Adres: 57-256 Bardo, ul. Rynek 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8171478
- Data zamieszczenia: 2010-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Bardo
ul. Rynek 2 2
57-256 Bardo, woj. dolnośląskie
tel. 074 8171478
REGON: 00052870600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bardo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Bardo oraz jej jednostek organizacyjnych tj. Urzędu Miasta i Gminy, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego, Publicznego Gimnazjum oraz Ośrodka Pomocy Społecznej. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) prowadzenie punktu obsługi kasowej w Bardzie, b) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych (otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bez pobierania prowizji i opłat), c) prowadzenie rachunków pomocniczych wymaganych przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych - na zasadach bezkosztowych tj. bez naliczania odsetek od dodatniego salda oraz bez pobierania opłat i prowizji, d) prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych w systemie tradycyjnym i elektronicznym (przelewy typu ELIXIR), e) przyjmowanie wpłat gotówkowych bez pobierania opłat, f) dokonywanie wypłat gotówkowych ( w tym: świadczeń socjalnych, wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych), g) automatyczne lokowanie wolnych środków powyżej 50.000 zł. pozostających na koniec dnia na lokatach typu Overnight , h) automatyczne lokowanie wolnych środków powyżej 20.000 zł. pozostających na koniec tygodnia na lokatach 4 dniowych (weekendowych) i) udzielanie kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym budżetu gminy w trakcie roku budżetowego, 3) Umowy na obsługę bankową w zakresie swoich rachunków zawierane będą odrębnie przez: a) Gminę Bardo - 1 rachunek podstawowy i 6 rachunków pomocniczych oraz dla Urzędu Miasta i Gminy w Bardzie - 1 rachunek podstawowy i 3 rachunki pomocnicze b) Zespół Szkolno-Przedszkolny - 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, c) Publiczne Gimnazjum - 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, d) Ośrodek Pomocy Społecznej - 1 rachunek podstawowy i 2 rachunki pomocnicze, 4) Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do udzielenia na wniosek Gminy Bardo odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej na następujących warunkach: a) kredyt uruchamiany będzie w każdym roku budżetowym na wniosek Gminy Bardo na podstawie upoważnienia zawartego w uchwale budżetowej na dany rok budżetowy, b) kredyt zostanie udzielony na podstawie umowy kredytowej, c) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, d) termin spłaty kredytu - 31 grudnia każdego roku, e) uruchomienie kredytu następuje bez prowizji i opłat, f) oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M powiększoną o stałą marżę banku (marża stała na cały okres obowiązywania umowy na obsługę bankową) . Ustala się miesięczny okres odsetkowy. Stawkę WIBOR 1M na dany okres odsetkowy ustala się na podstawie notowań z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres odsetkowy, zmieniany pierwszego dnia następnego miesiąca. 5) Bank prowadzący obsługę bankową zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia programów do elektronicznej obsługi rachunków (usługa HOME BANKING) wszystkich jednostek, zainstalowania oprogramowania i szkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/bardo-gmina/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 12 lipca 2016r. do 11 lipca 2021r
Dodano: 2016-06-01 - obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
Dodano: 2015-08-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.
Dodano: 2015-07-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/IV.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/III.2014
Dodano: 2014-11-03 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP 271.74/II.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/I.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2014-10-22 - Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Dolnośląskiemu Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości 1.000.000,- na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne,
Dodano: 2013-11-04 - Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.
Dodano: 2013-09-09