Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy

Gmina Baranowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-320 Baranowo, Plac Trzydziestolecia 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7613776 , fax. 029 7613793
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranowo
    Plac Trzydziestolecia 7 7
    06-320 Baranowo, woj. mazowieckie
    tel. 029 7613776, fax. 029 7613793
    REGON: 55066838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: obsługa bankowa budżetu Gminy Baranowo i jednostek organizacyjnych gminy w okresie od 01.07.2014 r. do 30.06.2018 r. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Otwarcie i prowadzenie następujących rachunków bankowych: - rachunków bieżących jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo, tj.: Urząd Gminy Baranowo Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Baranowie Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Baranowie Zespół Szkół Gminnych w Baranowie Zespół Szkół w Zawadach Gminne Przedszkole w Baranowie Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Baranowie Gminna Biblioteka Publiczna w Baranowie - rachunków pomocniczych w/w jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo, zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m. in. rachunków dochodów własnych, rachunków funduszy celowych, rachunków wyodrębnionych, - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem, na warunkach zadeklarowanych w ofercie, - obsługa bankowa rachunków bankowych winna być realizowana do ostatniego dnia danego roku włącznie. 2.2. Realizację zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej na następujących zasadach: - przelewy dokonywane wewnątrz Banku powinny być realizowane w czasie rzeczywistym oraz bez opłat i prowizji, - przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 14:00 powinny być zrealizowane w tym samym dniu. 2.3. Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy Baranowo, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach (np. odsetki bankowe), zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek. 2.4. Udostępnienie na wniosek Zamawiającego usługi pozwalającej importować dane do systemu finansowo - księgowego Zamawiającego dotyczące jednoznacznej identyfikacji osoby wpłacającej oraz rodzaju należności dla budżetu gminy (masowe płatności) oraz zapewnienie współpracy tej usługi z systemem informatycznym Zamawiającego. 2.5. Dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych w kasach banku. Wypłaty gotówkowe do 30.000,00 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia. Wydawanie książeczek czekowych bez prowizji. 2.6. Udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza rachunku informacji o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia bez prowizji i opłat. 2.7. Przekazywanie wyciągów bankowych w formie papierowej każdego dnia w którym zostały dokonane operacje na rachunkach wraz z załączonymi dowodami wpłat. 2.8. Zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej na co najmniej 3 stanowiskach, przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących oraz świadczenie serwisu oprogramowania. System powinien umożliwiać co najmniej dokonywanie przelewów i uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach. 2.9. Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym. 2.10. Udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetowego - maksymalny limit 1.000.000,00 zł w każdym roku budżetowym w okresie 4 lat. Oprocentowanie kredytu winno być oparte na stawce WIBOR 1M plus marża banku. 2.11. Wydawanie opinii bankowych oraz innych zaświadczeń a także dokonywanie zmiany kart wzorów podpisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość oprocentowania rachunków i lokat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach