Przetargi.pl
Obsługa administracyjna i finansowo-księgowa w latach 2010-2015 operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710710-2 w. 315 , fax. 032 6721971
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710710-2 w. 315, fax. 032 6721971
    REGON: 27628473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa administracyjna i finansowo-księgowa w latach 2010-2015 operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa administracyjna i finansowo-księgowa w latach 2010-2015 operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Zakres obowiązków obejmuje w szczególności: 1. wykonywanie czynności administracyjnych w tym m.in.: a) przygotowywanie wniosków do Marszałka Województwa Śląskiego o zmianę decyzji dotyczącej przyznania środków finansowych i terminów składania wniosków o płatność dla operacji pn.: Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice - Niegowoniczki - Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański realizowanej w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oraz wprowadzenie zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym dotyczącym w/w operacji; b) przygotowywanie wniosków do Urzędu Wojewódzkiego o przekazanie środków finansowych na opłacenie prac zleconych zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym do w/w operacji, wg zawartych umów i ustalonych terminów płatności; c) przygotowanie wniosków i dokumentów dla Wydziału Gospodarki Mieniem Powiatu i Zamówień Publicznych dotyczących udzielania zamówień na prace związane ze scaleniami i zagospodarowaniem poscaleniowym; d) sporządzanie sprawozdań dla Starosty, Wojewody, Marszałka Województwa Śląskiego i innych podmiotów z realizacji w/w operacji, innych niż wynikające z Rozporządzenia Ministra z dnia 2 lutego 2010r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych e) sporządzanie zbiorczych zestawień dokumentów f) sprawowanie nadzoru nad terminową realizacją projektu g) archiwizowanie dokumentów administracyjnych dotyczących przedmiotowego zadania 2. wykonywanie czynności finansowo - księgowych, w tym m.in.: a) współpraca z Wydziałem Finansowym Starostwa Powiatowego w Zawierciu - przygotowywanie dokumentów dla tego Wydziału, np. do wprowadzenia zmian w budżecie powiatu zatwierdzanych Uchwałą Rady Powiatu; b) sprawdzanie zgodności faktur z harmonogramem oraz umową na wykonanie prac geodezyjnych i budowlanych oraz określanie, że wydatek jest finansowany w ramach Projektu, a także zatwierdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur wraz z protokołami odbioru; c) opisywanie faktur w zakresie potwierdzenia zgodności z Projektem z rozróżnieniem poszczególnych zadań; d) sporządzenie rozliczeń zadania, niezbędnych do dokonania ewentualnych przesunięć środków w harmonogramie rzeczowo-finansowym; e) przygotowywanie wniosków unijnych o płatność do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, za pośrednictwem Marszałka Województwa Śląskiego f) sporządzenie danych do planów i rozliczeń finansowych z Śląskim Urzędem Wojewódzkich i Urzędem Marszałkowskim dotyczących realizacji w/w operacji; g) sprawdzanie dokumentów pod względem finansowo - formalnym; h) współpraca z pracownikami księgowości i administracji projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach