Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym metodą TIG (141)

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4152650 , fax. 032 4190659
  • Data zamieszczenia: 2010-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Sienkiewicza 1 1
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4152650, fax. 032 4190659
    REGON: 00345727200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipraciborz.pl/ops/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest szkolenie dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w zakresie: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym metodą TIG (141)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1)Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu pn. Spawanie blach i rur spoinami pachwinowym metodą TIG (141) dla 4 osób -klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu. 2) Łączna liczba godzin (dydaktycznych, praktycznych i egzaminacyjnych) szkolenia wynosi 145 godz. zegarowych. 3) Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia dydaktyczne liczące 45 min. + przerwa 15 min. a zajęcia praktyczne 60 min. 4) Zajęcia : a) powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu, od poniedziałku do soboty w godz. pomiędzy 8.00- 15.00 z wyłączeniem następujących: dni 28 maja, 1,18 czerwca 1,16 lipca 2010 r., oraz m-ca sierpnia 2010 b) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, c) szkolenia odbywać się muszą zgodnie z harmonogramem szkolenia nie dłużej niż do 15.10.2010 r. z wyłączeniem dni o których mowa w pkt. 3.1 ppkt.4a)SIWZ 5) Program szkolenia powinien być realizowany według wytycznych W-07/IS-03 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach a egzamin kwalifikacyjny powinien odbyć się wg wytycznych W-07/IS-17 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. 2. Wykonawca musi zapewnić: 1) zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2) sprzęt umożliwiający prawidłową realizację szkolenia, 3) materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia, 4) pomieszczenie socjalne do spożywania posiłków, 5) w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, 6) odzież roboczą i ochronną, 7) kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki, przekąski lub ciepły posiłek w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt poczęstunku wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 10zł brutto dziennie na jednego uczestnika, 3. Wymogi stawiane Wykonawcom 1) Miejsce szkolenia Racibórz lub okolica. 2) W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem Miasta Racibórz: a) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Raciborza na szkolenie i z miejsca szkolenia do Raciborza. b) łączny czas dowozu uczestników na szkolenie nie może przekroczyć 2 godzin. c) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dowóz całej grupy na szkolenie własnym transportem. d) nie dopuszcza się możliwości zwrotu kosztów dojazdu na podstawie biletów. 4. Wykonawca jest zobowiązany: 1) przeprowadzić szkolenie zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami i warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia, 2) oznakować wszelką dokumentację logotypami graficznymi, informującymi o wsparciu z Europejskiego Funduszu Społecznego ( wzory druków www.efs.gov.pl) 3) opracować szczegółowy program szkolenia obejmujący zagadnienia zgodne z wytycznymi W-07/IS-03 Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach i dołączyć do umowy w dniu jej podpisania, 4) opracować harmonogram przeprowadzenia kursu/szkolenia z określeniem czasu jego trwania z uwzględnieniem wszystkich godzin kursu zgodny z programem szkolenia i przedłożyć nie później niż na 5 dni przed terminem rozpoczęcia zajęć, 5) dostarczyć uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, w tym materiały biurowe (notes oraz długopis- w ilości po 1 szt na uczestnika), w/w materiały powinny obowiązkowo zawierać logo EFS, UE. 6) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (sumę ubezpieczenia 10 000 zł, forma ubezpieczenia imienna, pełny zakres całodobowy) najpóźniej na dzień przed planowanym rozpoczęciem szkolenia. 7) niezwłocznie informować Zamawiającego o nieobecności uczestnika na szkoleniu lub rezygnacji z uczestnictwa w nim,. 8) zamieścić ogłoszenie o szkoleniu jak również instytucję szkolącą na stronie internetowej pod adresem: www.inwestycjawkadry.pl przed rozpoczęciem szkolenia. 9) zapewnić w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi, 10) wydać zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia potwierdzającego zakres szkolenia oraz umiejętności/ uprawnienia zdobyte w związku z ukończeniem kursu. Wydane zaświadczenie powinno obowiązkowo zawierać dodatkowe informacje o współfinansowaniu w ramach POKL oraz LOGO UE, EFS. 11) przeprowadzić na zakończenie szkolenia badania ankietowego uczestników szkolenia dotyczące weryfikacji poziomu zawartości merytorycznej zajęć a także, jakości prowadzonych zajęć. 12) prowadzi dokumentację z przebiegu szkolenia (całość dokumentacji powinno obowiązkowo zawierać informację o współfinansowaniu w ramach POKL oraz logo- EFS, UE ) którą stanowi: a) lista obecności, (obecność na liście musi być potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych c) rejestr wydanych zaświadczeń/certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia. d) ankiety z przeprowadzonych badań, e) lista osób -odbiór Cateringu (potwierdzona własnoręcznym podpisem uczestnika szkolenia), 13) do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją szkolenia do dnia 31.12.2020r. w przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi wykonawcę o tym przed jego upływem. 14) podpisać stosowne upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipraciborz.pl/ops/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach