Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
- Data zamieszczenia: 2009-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
ul. Żwirki i Wigury 61 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Numer sprawy: AEZ/S-139/2009 Dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja wraz ze szkoleniem w zakresie obsługi urządzeń laboratoryjnych w podziale na następujące części zamówienia: Pakiet nr 1 - Pozycja 1-termoblok szt. 1, Pozycja 2-wytrząsarka szt. 1 Pakiet nr 2 - cieplarka szt. 1, Pakiet nr 3- wytrząsarka laboratoryjna szt. 1, Pakiet nr 4 - wytrząsarka z inkubacją powietrza szt. 1, Pakiet nr 5 - mikro wirówka szt. 1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem wymaganych minimalnych parametrów technicznych i użytkowych znajduje się w załącznikach nr 2-1, 2-2, 2-3, 2-4, 2-5 do SIWZ /opis przedmiotu zamówienia/ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w cz. IX SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( np. certyfikat CE), 2) Folder ze zdjęciem i charakterystyką zaoferowanego urządzenia 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Z 2006r. Nr 87, poz. 605, Dz. U. z 2008r. Nr 188, poz. 1155). 4. Dokumenty, o których mowa w części IX składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej /za zgodność z oryginałem/ przez Wykonawcę, tj. przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez upoważnioną przez Wykonawcę osobę lub osoby 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ przez notariusza. 6. Dokumenty wielostronicowe składane w formie kserokopii winny być potwierdzone /za zgodność z oryginałem/ na każdej stronie a 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia (składający ofertę wspólną) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w cz. VIII ust. 1 pkt 1) i 4). Pozostałe warunki i wymagania zawarte w cz. VIII ust. 1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA APARATURY BADAWCZEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA INSTYTUTU HODOWLI I AKLIMATYZACJI ROSLIN -PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO W RADZIKOWIE Z PODZIAŁEM NA 5 PAKIETÓW (II postępowanie).
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa Komory klimatycznej - układu chłodzenia kanału do badania czujek
Dodano: 2016-07-26 - podstawowe materiały laboratoryjne, akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny, oznaczenie sprawy WIM/ZP/12/2016
Dodano: 2016-07-19 - Zestaw do ekstrakcji ciecz-ciecz kwasu mlekowego
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa systemu cytometru przepływowego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Immunologii Klinicznej Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-100/2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa maszyn laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-13 - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA DOSTAWA WIELOKANAŁOWEGO SYSTEMU POMIAROWEGO WIELKOŚCI FIZYCZNYCH Z OPROGRAMOWANIEM DO OBRÓBKI I WIZUALIZACJI SYGNAŁU W CZASIE RZECZYWISTYM
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Komory klimatycznej - układu chłodzenia kanału do badania czujek
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa przyrządu do badania ostrości krawędzi zgodnie z pkt. 8.11 normy PN-EN 71-1:2015-01 dla Specjalistycznego Laboratorium Badania Zabawek Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Lublinie
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa nożyków mikrotomowych oraz wzorców wielkości DNA określonych w 2 pakietach
Dodano: 2016-07-01