Przetargi.pl
Nr sprawy: ROA.271.39.2012 Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Konarzewie w ramach rządowego Programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stanowiska technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła oraz dostawa przenośnych komputerów dla Urzędu Gminy Dopiewo

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy: ROA.271.39.2012 Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Konarzewie w ramach rządowego Programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stanowiska technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła oraz dostawa przenośnych komputerów dla Urzędu Gminy Dopiewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa, montaż i uruchomienia wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Konarzewie w ramach rządowego Programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stanowiska technologii informacyjno-komunikacyjnych - Cyfrowa szkoła oraz dostawa przenośnych komputerów dla Urzędu Gminy Dopiewo. 3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące zadania: - zadanie nr 1: Dostawa, montaż i uruchomienie komputerów przenośnych oraz szafka do ich przechowywania - zadanie nr 2: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu multimedialnego oraz wizualizera - zadanie nr 3: Dostawa, montaż oraz uruchomienie kontrolera WLAN, sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego oraz rutera 3.3. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6 komputery przenośne 38.65.21.00-1 projektory 38.65.34.00-1 ekrany projekcyjne 32.41.00.00-0 lokalna sieć komputerowa 3.4. Zakres rzeczowy przedmiotu niniejszego zamówienia , w szczególności poszczególne elementy wyposażenia, określone zostały w formularzach cenowych stanowiących załącznik nr 1.1, 1.2. i 1.3 do niniejszej SIWZ. 3.5. Wytyczne dotyczące instalacji tablicy interaktywnej : - Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera przenośnego. Przewody sygnałowe (sygnał komputerowy PC, video, audio i USB) muszą być podłączone odpowiednio do projektora, tablicy interaktywnej i głośników aktywnych z jednej strony i przyłącza sygnałowego z drugiej strony. Komputer musi być podłączony do gniazd podłączeniowych za pomocą odpowiednich kabli sygnałowych do przyłącza sygnałowego. Łączna długość kabli według potrzeb. - Po zainstalowaniu wszystkich urządzeń oraz opisanego wyżej oprogramowania należy przeprowadzić kalibrację obrazu z projektora względem tablicy. 3.6. Wytyczne dotyczące instalacji sytemu urządzeń sieci bezprzewodowej. Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie związane z zamówieniem były wykonane zgodnie ze sztuką instalatorską, estetyką oraz bezpieczeństwem. 3.7. W zakres niniejszego zamówienia wchodzi także szkolenie z obsługi dostarczonych urządzeń. Szkoleniem należy objąć pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Szkolenie musi się odbyć w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.8. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego , rozładunku i montażu (w tym złożenia poszczególnych części składowych), uruchomienia i ustawienia w wyznaczonych pomieszczeniach w budynku szkoły, sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy, odebrać opakowania związane z dostawą i montażem, b) dostarczyć wyposażenie nowe oraz kompletne. 3.9. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty bezpieczeństwa i atesty (CE) potwierdzające jego dopuszczenie do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiązany jest załączyć ww. certyfikaty i atesty przy dostawie . 3.10. Dostawa obejmuje transport , montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia do : - Szkoły Podstawowej Konarzewie - Konarzewo ul. Szkolna 16 , 62-070 Dopiewo 3.11. Okres rękojmi i gwarancji na dostarczony przedmiot niniejszego postępowania - zgodnie z wymaganiami określonymi w formularzach cenowych tj. załącznikach 1.1., 1.2., 1.3, do SIWZ. 3.12. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się materiały i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na towary równoważne pod warunkiem spełnienia przez nie wszystkich parametrów wymaganych określonych w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz estetyki wykonania produktom wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest w takiej sytuacji wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Opisane w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. 3.13.Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach