Przetargi.pl
Nawierzchnie bitumiczne dróg gminnych na terenie Gminy Wadowice.

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nawierzchnie bitumiczne dróg gminnych na terenie Gminy Wadowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ? BABICA - droga Cupel - Radwany 226,00 m2 ? BARWAŁD DOLNY- droga Przez wieś 440,00 m2 ? CHOCZNIA - droga Przytnica 168,00 m2 ? CHOCZNIA - ul. Dr Józefa Putka k/kładki 36,40 m2 ? CHOCZNIA - ul. Dr Józefa Putka k/szkoły 126,25 m2 ? Bezpiecznik z kostki brukowej 174,00 m2 ? CHOCZNIA - ul. Dr Józefa Putka k/przepustu 165,07 m2 ? Bezpiecznik z kostki brukowej 66,22 m2 ? CHOCZNIA - ul. Biała Droga 350,30 m2 ? GORZEŃ DOLNY - wjazd Na Iłowiec 130,00 m2 ? GORZEŃ GÓRNY - droga Do starej szkoły 128,00 m2 ? JAROSZOWICE - droga Do brzegu 637,00 m2 ? JAROSZOWICE - droga Do mostu 318,60 m2 ? KACZYNA - droga Gawędówka 261,00 m2 ? KACZYNA - droga Na górkę 166,50 m2 ? KLECZA DOLNA - droga MCB - PKP 288,00 m2 ? KLECZA DOLNA - droga Sołectwo - rogatka 192,00 m2 ? KLECZA DOLNA - droga Piekielec 315,60 m2 ? KLECZA DOLNA - droga k/zbiornika wodociągowego 140,88 m2 ? PONIKIEW - droga Na Hutę 442,00 m2 ? ROKÓW - droga pomiędzy stawami 190,00 m2 ? STANISŁAW GÓRNY Czerna 192,00 m2 ? WYSOKA - droga Czerna 400,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 15.000,00 PLN (słownie : piętnaście tysięcy złotych) do dnia 14 sierpień 2009r. do godz. 11.30 w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz.1158 z późn. zmianami);.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust. 1, 2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, a ponadto: 1.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na n/w stanowiska: - Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej; - Uwaga! Wymienione osoby muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności : - min. 3 roboty polegające na wykonaniu lub remoncie nawierzchni bitumicznych o wartości co najmniej 150 000,00 zł netto każda .Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty; - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty; - Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 3 do formularza oferty. Kopie odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42) wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt poprzednim Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do formularza oferty - Informację o doświadczeniu Wykonawcy -Doświadczenie zawodowe na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach