Przetargi.pl
„Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy w latach 2020 i 2021”

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
  • Data zamieszczenia: 2020-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 95 763 11 30, , fax. 957 633 294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy w latach 2020 i 2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa wyłomów - remont cząstkowy, nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w przewidywanej ilości 5 000 m² na terenie miasta Strzelce Krajeńskie i terenach wiejskich w miejscowościach: Brzoza, Bronowice, Bobrówko, Lipie Góry, Ogardy, Pielice, Tuczno, Wielisławice, Wilanów, Wełmin, Gardzko, Lubicz, Gilów, Sidłów. Wykonanie Robót: Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: -wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni piłą mechaniczną na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej najlepiej prostokąta, -usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsca do stanu powietrzno-suchego, -usunięcie rumoszu i oczyszczenie wyciętych miejsc, -ogrzanie bitumu lub emulsji asfaltowej i skropienie naprawianego miejsca i krawędzi pionowych, -rozścielenie mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco w jednej warstwie grubości średnio 5 cm, -zagęszczenie ułożonej warstwy walcem wibracyjnym lub w przypadku utrudnionego dostępu płytą wibracyjną, -posmarowanie zewnętrznych krawędzi gorącym bitumem lub emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem 0 - 5mm, -uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu, Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją przetargową i poleceniami Zamawiającego. Materiały: Masa mineralno – asfaltowa standard I odpowiadająca wymaganiom norm i świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym i mostowym PN-S-96026 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Emulsja asfaltowa (bitum-asfalt drogowy) powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w normie: B11-71/6771-02 właściwości emulsji kationowej. Sprzęt: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej należy wykonać ręcznie z mechanicznym wycięciem łat oraz mechanicznym zawałowaniem masy bitumicznej walcem wibracyjnym. Wykonawca przystępujący do remontu cząstkowego powinien wykazać się następującym sprzętem: - rozściełacz mieszanek mineralno-asfaltowych, - frezarka, - walec wibracyjny, - płyta wibracyjna, - piła mechaniczna do cięcia nawierzchni, - skrapiarki, - sprężarki, - samochód samowyładowczy, - komplet oznakowania. Transport: Mieszankę mineralno - asfaltową „na gorąco” należy transportować w pojemnikach izolowanych cieplnie. Każdorazowo należy zapewnić warunek zachowania temperatury wbudowania masy. Kontrola Jakości Robót: Kontrole jakości robót sprawuje inspektor nadzoru wyznaczony do nadzorowania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Strzelce Krajeńskie. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzoru do akceptacji. Kontroli podlega przestrzeganie technologii wykonania remontu, stosowanie odpowiednich materiałów, oraz wielkość i lokalizacja wykonanych łat. Obmiar Robót : Jednostką obmiaru robót jest m2 (metr kwadratowy) naprawionej nawierzchni. Odbiór Robót: Odbioru robót ustalonego wcześniej zakresu dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego zgodnie z terminami ustalonymi w umowie. Podstawa Płatności: Należności za wykonany remont cząstkowy nawierzchni drogi płatna będzie po dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury, protokołu odbioru częściowego, oraz zestawienia robót wykonanych na danej drodze/ulicy w danej miejscowości. Warunki Bezpieczeństwa: Za bezpieczeństwo i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Roboty winny być oznakowane przez Wykonawcę zgodnie z opracowanym we własnym zakresie „Projektem oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym” i przedstawionym do zatwierdzenia Zamawiającemu. Normy: 1. PN-B-11112:1996 Kruszywa mineralne. Kruszywa łamane do nawierzchni drogowych. 2. PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniskowe. Nawierzchnie asfaltowe. Inne dokumenty: 1. Warunki techniczne. Drogowe kationowe emulsje asfaltowe EmA-99. Informacje, instrukcje. Zeszyt 60. IBDiM, Warszawa, 1999.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na ofertę składają się następujące oświadczenia i dokumenty: 15.6.1. oferta – formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 15.6.2. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 15.6.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, wypełnione i podpisane przez wykonawcę, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; 15.6.4. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 15.4. SIWZ (jeżeli dotyczy); 15.6.5. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – stosowne pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.4.2. SIWZ, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 15.6.6. zobowiązanie podmiotu innego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 7.5.3. SIWZ wraz z dokumentami, o których mowa w pkt 7.5.4. SIWZ, w formie oryginału, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ww. podmiotu (jeżeli dotyczy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach